Na Luxe probleem nieuwe aanwinst

Nadat ik 2 nieuwe Omega Speedmaster Moonwatch in mijn bezit had. (luxe probleem)
Heb ik er 1 van verkocht en een nieuwe Omega Speedmaster MarkII vanochtend opgehaald bij Ramon van.
( crownguard.com) Hiervoor nog hartelijk dank.
Fijne grote automaat, met de nieuwe verstelbare Omegasluiting.

De foto’s (en enkele van het net)

76 likes

Mooie klok, zeer mooie klok!

Van Harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee !:+1:

Ramón: altijd goed, topadres :relaxed:

Heel gaaf ding! Veel draagplezier!!

Mooi man! Geniet er van!

Heerlijk die oranje accenten!

Damn, lekker hoor!
Ik ben echt een sucker voor oranje wijzers en deze klok doet dat verdomd mooi! :thumbsup:

Vandaag toevallig deze om de pols gehad, had verwacht dat hij me niet goed zou passen en dat hij in het echt niet zo bijzonder was, maar man, man, man wat een mooi ding. De band is ook echt super comfortabel.

en hier kan ik het alleen maar mee eens zijn!

1 like

Fantastisch! Echt prachtig.

Supercoole klok! Van harte!

Serieus horloge met fraaie oranje accenten. Het maakt me begerig, zulke mooie dingen.
Gefeliciteerd!

Wát mooi!!!

Mij holly grail echt super mooi genieten :joy:

Werkelijk fantastisch…een van de allermooiste horloges wat mij betreft. :ok_hand:

M’n Damasko maar in de verkoop doen, plus the wife and kids, en dan nog wat bijleggen…no problem :wink: :thumbsup:

Schitterend. Veel plezier ervan!

Deze staat ook heel hoog op mijn lijst!
Wat een mooie klok!!

Plezier ermee!

Mijn beste,

Prachtig!!
Het enthousiasme straalt er vanaf.:+1:
Veel draagplezier!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dit is nou een Mark II waar ik het wel warm van krijg. De oranje accenten maken het helemaal af. Heel gaaf!

Krijg je spijt van… die Damasko :wink:

1 like

Nog zeker geen concrete plannen. Voordat ik zover ben dat ik een dikke 5 mille kan en wil neerleggen voor een horloge…dat duurt nog wel even. Moet dan sowieso eerst nog op zoek naar een ‘wife and kids’ :joy:

Zelf nu ook enkele weken in bezit. Wat een absolute topklok! Gefeliciteerd!!