NA: m’n eerste Omega

Na verschillende Maurice Lacroix, Breitlings, Panerai’s, Rolexen en een Alpina te hebben gehad, heb ik vandaag m’n eerste Omega mogen aanschaffen. Al eerder viel mijn oog op de Speedmaster. Een in mijn ogen zeer sportief horloge. Mooie diameter, prachtige dial. Toch kwam het er op de een of andere manier niet van. Tot vandaag dan. Bij @triplock zag ik een schitterende Omega Speedmaster, bekend als de TinTin. Na een kort contact snel tot overeenstemming gekomen en de TinTin direct kunnen ophalen. De eerste ervaringen met de Omega zijn zeer goed! Heerlijke pasvorm en wat mij betreft een genot om naar te kijken.

84 likes

Lekker sportief ding!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd man :ok_hand::+1:

1 like

Prachtig. Mooi rood wit patroontje erop.

1 like

Dit is een heel mooie uitvoering! Gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Heel gaaf!!!
Geniet er van.

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe Speedmaster :ok_hand:. De Tin Tin is een collectors item aan het worden, de vraagprijzen gaan skyhigh… Veel plezier met je NA!

1 like

Heel vet!! Geniet ervan😀. En ik hoop dat je hem nog voor een acceptabel bedrag hebt kunnen kopen. Prijzen gaan inderdaad sky high en heb je gelijk een goede investering👍🏻

1 like

Een tot voor kort wat ondergewaardeerd model dat nu weer op veel wishlists staat. Proficiat met deze topper :+1:

1 like

MooiMooi !

1 like
1 like

Heel toffe uitvoering !

1 like

Gaaf, net even wat anders dan de standaard speedmaster. Hou er wel van als mensen net iets willen afwijken van de gebaande paden! Veel plezier ermee!

1 like

Super, veel draag plezier!

1 like

Prachtig, net even wat meer kleur! Proficiat!

1 like

Voor " mijn eerste Omega " is dit wel ff een binnenkomer zeg! :star_struck:
Veel plezier ermee!

:+1:

1 like

En wat voor een! Wat een schitterende TinTin! Van harte gefeliciteerd kerel :sunglasses: :+1:

1 like

Nice! Niet zomaar een Omega. Heel speciaal. En heel cool :+1:

1 like