Nieuwe aanwinst.
Ik kwam er na bestellen achter dat je de stand van de maan ook gewoon op je telefoon kunt zien dus eigenlijk een miskoop. Maar ja, niet met Klarna betaald dus ik zit er aan vast. Yolo.
Hier wat plaatjes. Mooie donkerblauwe kroko is onderweg.
Een plaatje! Heel veel plezier ermee.
Ach, niemand heeft de complicatie van een maanfase nodig, maar het maakt het wel een mooi horloge! Geniet ervan.
Gefeliciteerd, WG is under the radar maar lekker om de pols. Ik zie dat je de versie hebt met de korte uurmarkers.
Alsook de tijd en tijdmeting. Sjongejonge, wat een miskoop. Schitterend horloge toch, gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Ja. Ik weet niet of dat echt het geval is, maar ik heb een beetje service dial vibes bij die met lange markers.
Sehr shön, haben Sie gutt gemacht
De tijd ook, dus who cares
Mooi hoor. Benieuwd ook naar de foto’s op blauw, maar kan die zwarte kroko hier eigenlijk wel bij waarderen
Hatsekedee! Wat een beauty! Gefeliciteerd!
Ja, ik ook wel. Maar ik denk dat een heel donker blauwe de geblauwde wijzers wel mooi ophaalt.
Prachtig veel draagplezier!
Die heb je juist op de maan niet nodig toch!?
Edit: beroerd gekwoot Nu feliciteer je jezelf
Ik zou er weer kleingeld van maken als ik jou was…
Gaaf man! Hele mooie weer, gefeliciteerd
Proficiat man! Heerlijke aanwinst alweer. Ik zie graag nog eens een collectiefoto van je verschijnen in het desbetreffende topic
Heel gaaf weer Wouter!
Soon. Later deze week verwacht ik mijn De Ville panda terug van een service en dan zal ik weer eens een collage maken.
De collectie is niet zo groot trouwens, ik heb er nog maar zes momenteel.
Eens een Omega! Top hoor.
Geniet ervan
Mooi zeg! Gefeliciteerd
Lekker kort verhaal, daar hou ik van.
Super aanwinst! Gefeliciteerd. Hoop 'm snel eens irl te zien