NA: Maanfase Omega

:joy::kissing_heart:

1 like

Ik weet niet of dat veel helpt bij deze. :man_shrugging:

1 like

Ow, handwinder. Hahaha, my bad. :joy:

1 like

Wat een plaatje! Veel draagplezier gewenst :blush:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd

1 like

Prachtige aanwinst :+1:

1 like

Topper :+1:

1 like

Prachtig! Veel draagplezier.

1 like

Proficiat! een moonphase op de moonwatch, mooie combinatie :clap:

1 like

Ik kijk meestal naar buiten. Maar goed om weten, als het bewolkt zou zijn, kan ik nu bij jou komen kijken.

Proficiat!

2 likes

Een compact en grappig stukje tekst omtrent de klarna-aankoop van een geweldig horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Dit is toch zo ontzettend achterbuurt. Het schijnt dat er zelfs mensen bestaan die de maanfase op een stalen horloge checken, of erger nog, wachten tot het nacht is. Je kunt het haast niet verzinnen, zo skeer. :nauseated_face:

Gelukkig hebben we ook nog Grote Spelers in dit land. Gefeliciteerd met je ovulatietracker.:ok_hand:t2:

11 likes

:joy:

1 like

Mooie aanwinst!
Ach een miskoop doet iedereen weleens, dan er liever maar van genieten :new_moon_with_face:

1 like

Wat een heerlijke aanwinst :ok_hand:

1 like

Beetje late to the party; alle goed grappen zijn al gemaakt zie ik… Dan maar gewoon een oprechte felicitatie en de wens om deze een keer in het echt te zien. Van harte!

2 likes

Ben gepast jaloers, wat een prachtige uitvoering van de Speedmaster met maanfase.
Zet de gedachte aan die miskoop uit je hoofd en geniet met volle teugen van je nieuwe aanwinst.

1 like

Woow ik vind hem prachtig! Echt heel mooi :ok_hand:t3:. Mooie blauwe wijzers en met datum EN maanfase, een blauw bandje zou hem helemaal afmaken! Ik ben fan!

Geniet van je NA, ik wil hem snel eens live zien!

2 likes

Prachtige aanwinst. Schitterende Omega. Veel plezier ermee.

1 like

Wow…erg mooi. Geniet ervan.

1 like