ik zou eens een mooie leren band proberen, misschien zwart, misschien cognac kleur. Ik denk dat daardoor de verhoudingen beter komen te liggen, want zo klein is ie niet (vind ik)
Maar deze doet je naam wel eer aan 'Kleine "
maar ik vindt hem ook te iel.
Normaal zeg ik niks tegen een NA, want niet mijn plaats, maar je twijfelt, dus hier m’n twee cent:
Het is heel erg een eind jaren 80, begin jaren 90 ontwerp. Je kunt 'm zo tussen een Ebel chronograaf en een TAG Heuer Link neerleggen, in de tijd. Ik vind de maat dus eigenlijk bij het ontwerp passen, en het ziet er op je pols ook niet vreemd uit. De caveat is dat ik van de kleinere horloges ben, eerlijk gezegd.
Buiten de Ebel 1911 zou ik zelf alleen niet snel een blobby ontwerp dragen, dus helaas is het mijn smaak niet. Maar aan de maat ligt het niet.
Dank je wel voor je mening, ik ga het zoals hier boven is voorgesteld eens met een mooi leren band bekijken en vooral een aantal keer dragen.
Misschien gaat het dan steed meer wiegen worden.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Adviezen betreffende een lederen band zijn leuk maar het gaat het horloge zeker niet minder iel maken.
En dat is toch juist één van je twijfelpunten.
In mijn ervaring draagt zo iets op leer juist wat kleiner dan op de stalen band, dus ook ik ben benieuwd.
Horloge een kans geven.
Het is geen blijvertje, doe jezelf niet langer pijn en hak de knoop nu door.
In de jaren '00 en '10 van deze eeuw is er even een trend geweest van “groot, groter, grootst”. Daarvoor (en ook nu weer) waren horloges (een stuk) kleiner. Niks mis mee. Je wil als horlogeliefhebber toch zo’n enorme schotel om je pols?