Afgelopen dagen in spanning gewacht want ik had een horloge gekocht waar ik(online) meteen helemaal verliefd op was.
Elegant chique en toch met wat mooie aspecten als goudkleurige schroefjes zichtbaar Ik vond hem meteen helemaal te gek.
Vandaag is het de dag Ik krijg de melding dat DHL mijn pakket netjes op het servicepunt heeft afgegooid.
Na mijn werk direct naar het servicepunt toe gereden en thuisgekomen een grondige inspectie voor een tweedehands oud horloges ziet hij er echt super netjes uit.
Maar helaas ik doe het horloge om het zit heerlijk maar ik vind hem te klein/fragiel.
Misschien is het even wennen omdat dit een vergeleken mijn andere horloges een extreem dun exemplaar is, maar ik denk dat het geen blijvertje is.
Ik ga hem nog niet verkopen.
Vind het een super mooi horloge maar zoals ik zei misschien wennen aan het model.
Lijkt misschien een verkapte advertentie maar wees gerust ik hou mij aan de regels.
Jammer, daarom dat ik persoonlijk dus nooit iets online bestel. Ik vind het altijd fijner om het eerst eens in het echt te bekijken en te voelen want dat kan je niet op foto en een foto kan heel hard bedriegen soms . En ik vind dan ook de trip naar een bepaalde AD die het horloge heeft ook leuk bij de aankoop, hoort bij de herineringen
Staat prima, gewoon even wennen aan een iets kleinere maat. Lijkt wel of iedereen tegenwoordig minimaal 40mm op de pols wil. Echt niet altijd nodig. Lekker dragen!