NA maar helaas niet mijn model

Afgelopen dagen in spanning gewacht want ik had een horloge gekocht waar ik(online) meteen helemaal verliefd op was.
Elegant chique en toch met wat mooie aspecten als goudkleurige schroefjes zichtbaar Ik vond hem meteen helemaal te gek.
Vandaag is het de dag Ik krijg de melding dat DHL mijn pakket netjes op het servicepunt heeft afgegooid.
Na mijn werk direct naar het servicepunt toe gereden en thuisgekomen een grondige inspectie voor een tweedehands oud horloges ziet hij er echt super netjes uit.

Maar helaas ik doe het horloge om het zit heerlijk maar ik vind hem te klein/fragiel.
Misschien is het even wennen omdat dit een vergeleken mijn andere horloges een extreem dun exemplaar is, maar ik denk dat het geen blijvertje is.

19 likes

Nog een jaartje aanwezig zijn op het forum, dan mag je echt verkopen…

3 likes

Ik ga hem nog niet verkopen.
Vind het een super mooi horloge maar zoals ik zei misschien wennen aan het model.
Lijkt misschien een verkapte advertentie maar wees gerust ik hou mij aan de regels.
:kissing_heart:

4 likes

Staat je prima vind ik. Maarja je moet hem zelf mooi vinden😉

Tnx

Jammer, daarom dat ik persoonlijk dus nooit iets online bestel. Ik vind het altijd fijner om het eerst eens in het echt te bekijken en te voelen want dat kan je niet op foto en een foto kan heel hard bedriegen soms :slightly_smiling_face:. En ik vind dan ook de trip naar een bepaalde AD die het horloge heeft ook leuk bij de aankoop, hoort bij de herineringen :wink:

2 likes

Staat prima, gewoon even wennen aan een iets kleinere maat. Lijkt wel of iedereen tegenwoordig minimaal 40mm op de pols wil. Echt niet altijd nodig. Lekker dragen!

3 likes

Gewoon weg geven aan vrouw of vriendin.
Zou niet misstaan om een vrouwen pols.

2 likes

Mogelijk dat je gewend bent aan horloges met een grotere diameter, maar dit horloge ziet er absoluut niet te klein uit om je pols… maar gewoon goed.

1 like

geef het nog wat tijd,
en draag hem met plezier

1 like

:joy::+1:

1 like

Maak je een goede beurt.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Geef het wat tijd :thinking:

1 like

lederen band opzetten en nog eens proberen.
Het heeft mij nog geen extra blijvers opgeleverd met een extra band, maar wel een leuke afwisseling.

Sommige horloges moeten wel beetje om je pols groeien. De SPB077 vond ik de eerste dagen gewoon leuk. Intussen krijg die meest draagtijd.

1 like

Ah dat is jammer. Helemaal als je met smart wacht op de bezorger! Zelf ook een keer die (dure) fout gemaakt. Ik pas nu altijd…

Toch gefeliciteerd

Ledere band is misschien wel een goed idee.

Perfecte maat wat mij betreft!

Mijn beste,

Tja,
Eerlijkgezegd vind ik het inderdaad,
wat fragiel om jou pols zitten!!

Maar het horloge “an sich” heeft beslist zijn charme.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Hij is een beetje klein inderdaad.
Geef het aan je vrouw is die ook blij.

1 like