NA (maar niet helemaal)

Ietwat geflatteerd want ik heb hem al een week of 5, maar om te provoceren maar even posten :smirk:. Jawel, een TW Steel! Het ultieme tweedehandsautoverkopershorloge.

Vond TW Steel al jaren iets leuks hebben, maar nog nooit gekocht, want zo groot. 45 mm, 47 mm, 50 mm, 55 mm… Nu woon ik niet in een camper, dus dat vond ik niet echt een optie.

Tot ik op een dag het lumineuze idee kreeg om in de damescollectie te kijken! Hier vond ik een 40 mm versie, dus die heb ik toen maar gekocht. Best een leuk horloge om de kleine vintages en Seiko’s (33-38 mm) mee af te wisselen. Krijg er regelmatig een compliment over, vaker nog dan over mijn ouderwetsjes…

Misschien een beetje een “fout” horloge, maar heb m’n best doen om een toch enigszins smaakvolle versie uit te kiezen en ben daar tot op heden heel tevreden mee.

Een zeer geslaagde guilty pleasure-aankoop.

11 likes

Deze 40 mm toont nog groot, maar best een leuk horloge :+1:

1 like

Klopt, de kast is voor het uurwerk dat er in zit ook werkelijk enorm, zelfs in dit relatieve ukkie.

1 like

Eerlijk is eerlijk, ik vind die TW’s vaak best aardig om te zien. Heb er zelfs vroegah een gehad en droeg die ook met enige regelmaat. Geniet van je NA :ok_hand: hij is voor jou en jij moet er van genieten :+1:

40 mm damesmodel😂 slim bedacht trouwens!

:joy: damescollectie !
Goeie aankoop, mooi formaat

Tja, smaken verschillen natuurlijk maar ik hou wel van de wat grotere horloges. Moet toegeven naarmate ik ouder word, de grote en opvallende vaker in de kast blijven maar als de gebruiker er maar blij mee is :slight_smile: en deze is zeker niet te groot in mijn beleving. Leuk ding!

Veel plezier met je TW.