Na: Maar niet voor mezelf

Nu, een aantal jaren later, heb ik ze toch kunnen overtuigen. Welliswaar vanwege haar 50 jarig jubileum, maar haar mening is iets gewijzigd.

Na flink uithoren wat ze nou werkelijk mooi vindt en wat advies van mijn zijde had ze er een aantal uitgezocht. Ze had drie stuks welke ze wel mooi vond. Een Longines Conquest Classic (parelmoer en diamantjes), Maurice Lacroix Aikon (zwarte dial) en een TISSOT SEASTAR 1000. Wat die laatste ertussen doet wist ik ook niet, maargoed.

Kopmels had de longines Conquest Classic flink afgeprijsd naar de halve prijs. Was een automaat overigens. Kreeg ik bericht dat ze deze net hadden verkocht. Dan maar niet. Kreeg ik weer bericht dat ze de quartz versie tweedehands hadden voor een zeer nette prijs. Ik zeg, we komen zaterdag passen.

Dus afgelopen zaterdag onder het genot van een bakkie leut wat horloges bekeken.

Het bleek dat de tweedehands Longines helemaal niet zo tweedehands was, want een half jaar oud en maar één week gedragen. Deze was echt helemaal nieuw. De mevrouw vond hem toch niet mooi. Misschien cadeau gekregen ofzo …

Verder nog wat bekeken, o.a. de genoemde modellen. Het bleek toch dat de Longines het mooist was. Ik vond de Aikon met zalmkleurige dial trouwens erg fraai.

Ik vroeg of ze zeker wist dat het de longines moest worden en of ze niet nog iets anders wou zien. Na enig aandringen heeft ze nog een Ebel gepast. En toen sloeg de twijfel toe. Ik vond de Ebel ook mooier.

Het is dus de Ebel Discovery geworden. Prachtige parelmoer dial.

Fotooo …

Als iemand nog een Longines Conquest Classic(quartz) zoekt, die bij Kopmels is gewoon helemaal nieuw en voor bijna de helft van de nieuwprijs.

Bedankt voor het kijken.

39 likes

Mooie hoor :ok_hand:

1 like

Toch nog geslaagd en een kwaliteits horloge :ok_hand: Leuk verhaal …de aanhouder wint :grinning:

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge jammer dat het hier niet zo populair is.
Maar het is een heel mooi merk met hele mooie horloges.

1 like

Mooie keus! Tja, niet iedereen is horlogeverslaafd natuurlijk.

1 like

Nice! Prima keuze!

1 like

Ebel is een fantastische merk, met echt klasse horloges!

Ik vind Ebel tof!

Veel pleziet ermee… de dame​:+1:t3::blush:

1 like

Goede keuze Jurgen. Gefeliciteerd met de NA

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Leuk horloge.

1 like

Dat ziet er goed uit :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst en met de verjaardag van je vriendin

1 like