NA, maar nu eens wat anders dan een kroontje

Het was een jaartje geleden dat @JohnWick me filmpjes begon te appen over een bijzonder horloge.
Mijn intresse was gewekt.

Het was 2 maanden geleden dat ik met @JanHendrik bij 1 van de 2 AD was waar we op rolex jacht waren. Ik ging die dag naar huis met een ander horloge in mijn hoofd.

Het was 4 dagen geleden dat mijn belgische vriend @Stifstaf me tipte over dit horloge, :pray:

Het was dus vandaag 10:00 dat ik een rit intoetste van 2.5 uur over de grens.

En daarna

En daarna heel veel gestuiter in een goed geveerde auto.

Na veel electrische kilometers en zonder laden ( met dit weer rij je makkelijk 450 km plus ) toch even gestopt voor peukie en een sticker

Nog 30 minuten en dan even goed opletten of alles klopt en compleet is daar ik normaal nooit bij particulier koop.

Fijn ontvangst, vriendelijke verkoper die me uitlegde dat deze 2 jaar in de kluis heeft gelegen als investering.
De aankoopbon erbij en dat doet effe pijn als je daarna en heel ander bedrag overmaakt. Maakt niet uit ik wil en moet en zal hem hebben!

Hup weer terug, dit keer via Maastricht

Even op het rubberen bandje want staal moet schakel uit.

Genoeg gelult hier de fotos

En omdat ik een rolex fanboy ben ook een vergelijk met de blue one.

Ik hoop en denk dat dit een eerste stap is mezelf los te maken van de navelstreng van rolex.

Dank voor lezen en tot snel

284 likes

Droom horloge

1 like

Lekker Ray
Buy the dip! :fire::sweat_drops:

3 likes

Heel mooi horloge , prachtige kleur ook

1 like

Schitterend!!!
Geniet van je NA

1 like

Helemaal lekker deze vriend, gefeliciteerd :+1:

1 like

Echt heel erg lekker deze Ray! :heart_eyes: ga hem snel omslingeren bij je :wink:

Thanks, Ik ga niet wachten op een bodem :wink:

1 like

Lekkere aankoop Ray! Van harte

1 like

Ja kan niet wachten dus ga vanavond zelf met schroevendraaier aan de slag🙈

Mooi mooi mooi. Echt gaaf :ok_hand:

1 like

Ohw jeez die is direct afgeschreven :sweat_smile:

1 like

Heujj wat een vet ding man, heerlijk.

1 like

Hoi Ray, gefeliciteerd met je V.C echt een mooi horloge en wat je er wel niet allemaal voor over moet hebben, 2,5 uur rijden en dan over de wegen in België. Maar zoals Cruijf het zou zeggen “elk nadeel, hebt zijn voordeel”. Had je in belgië toch even het gevoel dat je over een attractie reed :wink:. Maar joh, dan heb je ook wel een top horloge wens je veel draagplezier met deze kanjer. :ok_hand: :+1:. O ja, laat die Rolexen maar links liggen, hebben wij weer ietsje meer kans :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Gaaf! Wel een groot apparaat, tenminste zo lijkt het naast de DJ. Wel een prachtig ding.

1 like

Heel erg fraai!!!

1 like

Heel erg cool!
Gaaf op zowel rubber als staal

2 likes

Heel gaaf @ray1981c, gefeliciteerd en geniet ervan. Leuk geschreven stukje ook :+1:

2 likes

Ja klopt toch net wat groter

14 likes

Prachtige aanwinst! Heel veel draag plezier toegewenst😎

1 like