NA: MAGRETTE Moana Pacific CHRONO PVD

Al langere tijd loop ik met het idee om weer eens een nieuw horloge te kopen. Een Omega Seamaster PO 9300 chrono is buiten budget, dus dan iets anders. De Deep Blue T-100 Chrono misgelopen, dus die werd het niet meer. Lopen twijfelen over de Deep Blue die laatst op het forum aan werd geboden, maar dan had ik weer een duiker met tritium en niets extra’s (ik miste nog een chrono in de collectie). Dan maar eens op Marktplaats de naam van een ander merk intikken waar ik ooit naar keek…

En dan gaat het snel. Vlug en goed contact met de verkoper; (naar mijn idee) goede prijs afgesproken en aangezien de verkopende partij niet heel ver weg woonde het horloge gisterenavond opgehaald.

De complete set:

Bandentooltje (al wil in nog wel een andere gaan halen) en wat extra bandjes.

Ik draag het horloge nu op nato (of zulu?), alleen jammer dat je dan geen zicht meer hebt op het uurwerk:

Sorry voor de slechte foto’s, maar de camera van mijn OnePlus One is niet zo helder meer. Plus het PVD is door de verschillende kleuren sowieso lastig vast te leggen.

6 likes

Mooi hoor! Welk uurwerk zit hierin?

Mijn beste,

Een kordate aanwinst!!
Geef hem ruim voldoende pols-tijd. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Seagull ST 19, op Venus 175 basis.

Zit ook in mijn Seagull 1963

Mooi horloge trouwens, veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier ermee! Heb zelf de Regattare chrono en ben er zeer tevreden mee.