NA: Magrette Moana Pacific diver II (42mm)

Net binnengekomen, mijn NA: Magrette Moana Pacific diver II (42mm) net 5 minuten om de pols maar de eerste indruk is erg goed.

Wilde er al veel langer een maar de 44mm is gewoon te groot voor mijn pols maarja toen kwamen ze met een 42mm en had ik geen excuus meer :wink:

Algemene indruk, de kast is heel mooi afgewerkt de band is zeer soepel en de vouwsluiting is ook mooi afgewerkt. De kroon is goed te bedienen en de lume is overweldigend. Op naar de foto’s

25 likes

Mooie aankoop met een mooie maat inderdaad, geniet ervan!

Wow, die is mooi! En 42mm is een mooie maat :+1:

Prachtig, die lume bezel en mooi horloge, geniet ervan!

Mooie aanwinst. Heb ook heel vaak bijna op de koop knop gedrukt bij deze maar kon me beheersen om door te sparen.

Mooi hoor :+1:

Groeten van zijn grote broer:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze markante verworvenheid!!
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooi hoor! :+1:

Van harte gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

Gefeliciteerd. Ziet er goed uit. Mijn 42mm met gele bezel is onderweg. Als het goed is morgen. Ik heb de stalen band erbij genomen.

Gaaf horloge! Gefeliciteerd!

Mooi! Veel plezier er van! Ooit… ga ik er ook een kopen.

Ik vind die Magrette’s wel knap, leuk om lezen dat er nu ook een kleinere variant is.
Geniet van de nieuwe aanwinst!

Welk uurwerkje zit hierin eigenlijk ??

Ik wist dat ik nog wat moest toevoegen vergeet ik het nog…

MOVEMENT: Swiss Made Caliber STP1-11 automatic movement with hacking seconds, 28800bph, manual winding, Incabloc shock absorption and Nivaflex NM mainspring; custom Magrette rotor visible through sapphire case back.

1 like

Wat voor maat band gaat hier eigenlijk op 22of 24mm …?