NA; Magrette Moana Pacific Waterman GMT Titanium

Wat je van ver haalt is lekker!

Magrette heb ik altijd al een leuk merk gevonden, de grote cijfers op elk kwart van de wijzerplaat was alleen niet mijn smaak.
Met af een toe een blik werpen op de site van Magrette kwam ik de Magrette Moana Pacific Waterman Titanium tegen en… geen grote cijfers plus een lekkere maat van 40mm! De Cushion shape kast ben ik fan van en ja… ik heb een GMT tik.

Hier op de site met de officiële plaatjes en alle specs:

Ik had nog op mijn wishlist de nieuwe Miyota (true) GMT 9075 en een titanium horloge.
1 en 1 is 2 dus op 30 september de pre-order geplaatst.

Het vraagt wat geduld ( en een handje invoerkosten :roll_eyes:) maar vandaag keurig bezorgd en ik moet zeggen op alle vlakken een heel mooi gemaakt horloge!
Ook erg goed verpakt dus omdoos zonder kreukels.

Uitpakken is altijd leuk en met de extra lederen band, schroevendraaier van goede kwaliteit en lederen etui is het stukje “beleving” ook afgedekt.

Wijzerverstelling strak, uitlijning top, afwerking super en een hele comfortabele band met schroefpennen.
De lumen zijn erg helder in 2 kleuren, C3 (groen) op de keramische GMT bezel en GMT wijzer BWG9 (Blauw) op de wijzers en wijzerplaat!

Leuk detail is de quick release op de titanium band en de mooi afgewerkte kastbodem. Ik vind de Miyota uurwerken nooit echt geschikt voor een zichtbodem dus ik ben blij dat ze hier voor de gesloten kast hebben gekozen. Ik zag op de foto een haaltje op de kast, het is gelukkig geen kras maar wat sticker residu.

Serienummer 11/300 dus uit de allereerste batch. Nu lekker dragen en na een weekje eens kijken hoe hij loopt.

Voor de liefhebber nog wat actuele plaatjes, Bedankt voor het lezen!

32 likes

Inderdaad tof :ok_hand:. Leukste uitvoering ook. Gefeliciteerd met deze NA. Geniet ervan

2 likes

Zeer mooie NA!

Gefeliciteerd en geniet er met volle teugen van!

GMT altijd :ok_hand:!

2 likes

leuk merk, wat je, sinds die knaap uit Zaltbommel ermee is gestopt, hier niet meer zo vaak ziet. Een GMT is altijd +1

2 likes

Mijn beste,

Veel draagplezier met deze getalenteerde Globetrotter.

1 like

Echt tof, was lang geleden dat er nog iets nieuws te zien was hier van Magrette! Veel plezier!!

1 like

Magrette blijft een leuk merk met eigenzinnige horloges. Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Yep, Magrette heb ik ook altijd een zwak voor gehad, hebben echt een ‘eigen smoel’ en de complete set zoals die geleverd, daar kan menig horlogemerk nog wat van leren

Met name de doos met extra’s kietelt je horloge gevoel geweldig

Vind het merk soms ietwat aan de prijs Als er gekozen werd voor een Japans ipv Zwitsers uurwerk, maar dat is persoonlijk

Ik heb de Moana Pacific Professional

Ik wens je veel dragplezier🙂

3 likes

Dat is inderdaad ook een complete set!
Mooi model!

Mooi en veel plezier :wink:

1 like

Leuk horloge, ik ben dit merk uit het oog verloren en wist niet dat ze nog wat nieuws op de markt hebben.
Ik heb er een aantal gehad, zwarte pvd moana en een rosé gouden, een leocino, en nu heb ik nog de regatarre bronze met zo’n stukje kauri hout achterin de deksel, was destijds een hoop om te doen omdat de kast niet “echt” brons was.

Geniet er van.

1 like

Leuk merk inderdaad, gefeliciteerd!

1 like

Ha, goed dat je dat zegt! Ik meende me te herinneren dat er een NZ merk was met stukje hout in de kast. Kon alleen niet meer plaatsen welk merk.
En ook niet de moeite genomen om actief te zoeken😄