NA Magrette Moana Pacific

Al een tijdje op zoek naar een Margette, Moana Pacific Diver en kom ik er opeens vorige week tegen op Catawiki, bod gedaan en zowaar niemand anders ging er de dagen erna overheen en was ik opeens de winnaar van dit mooie horloge. Na betaling werd de verzending door Koningsdag een dag vertraagd maar vrijdag kreek ik bericht van een mede forummer dat hij verzending had klaargemaakt. Gisterochtend via de track gekeken wanneer hij bezorgd zou worden, tussen 5 en 7. Hele dag wachten dus, pfff!!! Om 16.40 ging de deurbel en daar was het pakje al. Schittterend horloge dat zeker voor de prijs aan alle verwachtingen voldoet. Even wennen aan de rose gouden kleur, maar dat gaat heel snel. Zit op mooie suede band en bij de levering ook nog de originele rubberen band en 2 nato’s, daar zal ik zeker aan moeten wennen. Wat een mooie grijze wijzerplaat, met heel goed afleesbare cijfers, hele sterke lumen. Kortom ben helemaal blij.
Frans bedankt

16 likes

Good Lord!! Prachtig

Mooi :+1: welk nummer heeft ie?

Mooie combi met die band.
Veel plezier ermee :+1:

Heel mooie aanwinst!

Gave aanwinst, gelijk klaar voor de zomer👍🏻

11/500

Idd, dat is de bedoeling. Maar of t zo blijft…

Een mooie aanwinst.proficiat!

Thx!

Zo mooi die magrette. Is de pro precies?
Staat hoog op mijn wanted list :grin:
Draagt die niet te groot?

Nee, valt erg mee, korte lugs die ook redelijk naar beneden staan, oogt daardoor voor mij niet te groot.

1 like

Geweldig horloge! Denk er met plezier aan terug!

1 like

Heb ik jou ex nu om de pols?

Mmmm… Ik denk het niet,… Ik weet het nummer niet meer dat ik had… Ik kan me wel de voorpret herinneren… Het was de eerste keer dat ik een horloge pre-orderde… Het was een schot in de roos!

Mijn ex is het niet
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/verkocht%20of%20geruild/409690EB-6775-4CFE-8F43-08D2E35A1E63_zpsbn85httx.jpg.html][/URL]

Mss kun je de ex om je vinger winden?

Mooi. Geniet ervan

Mijn ex is het ook niet :grimacing:

[URL=http://s185.photobucket.com/user/hypancistrus-zebra/media/Mobile%20Uploads/Horloges/image_zpslkbryoo9.jpeg.html][/URL]

Mooie aanwinst gefeliciteerd :thumbsup: