NA: Marathon Steel Navigator SSNAV-D

Ik heb een grote voorkeur qua uiterlijk voor duikers, wil echter al jaren een ‘field’ watch erbij hebben.

Heb er meerdere gehad en uren besteed online om de perfecte field watch te vinden. Maar keer op keer was het een teleurstelling, uiterlijk sprak niet aan, niet waterdicht, het was het allemaal steeds net niet.

Bij toeval kwam ik er achter dat Marathon een Navigator in staal uit had gebracht, direct besteld!
Door de ring om het horloge toch weer een duiker vibe, dat zal vast (een) van de redenen zijn dat ik hem geweldig vind.

Hier wat foto’s:

Hier in de zon die 2 seconden scheen

Even de lume op laten lichten met een UV lampje, verwacht niet teveel van de lume overigens in het donker, het voldoet maar je kan er geen boek bij lezen!

Na 1 seconden dat ik hem had meteen een Watch Steward bandje, want Nato’s vind ik echt om te :face_vomiting:

Echt een prachtig zijprofiel, en vooral i.cm. die band versie die ik heb van Steward loopt er geen lapje stof onder het horloge dus draagt prachtig plat.

31 likes

Mooie aanwinst. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Toffe NA, gefeliciteerd :partying_face:. Geniet ervan

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ziet er formidabel uit!!
Ik wens je er een grandioze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Da’s een serieuze bak licht, geweldige aanwinst!

1 like

Ha weer eentje :+1: Mooie strap heb je er aan, leuke combi zo :slight_smile:

1 like

Nog maar een keer. :laughing: Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Mooi , gefeliciteerd

1 like

Proficiat, veel draagplezier!

1 like

Mooi hoor.
Die lume hoef je niet op te laden met licht. Schijnt wel altijd even sterk (of zwak, het is maar zoals je het bekijkt) door de tritium voor de komende 12 jaar = halfwaardetijd, daarna zal de sterkte zichtbaar afnemen.

1 like

De lumeshot was zo voor de foto, zonder UV lamp zie je het amper/niet

1 like

Heerlijke aanwinst :+1: helemaal mijn smaak ook . Veel draagplezier gewenst :hugs:

1 like

Maar je blijft het zien, vooral in het donker als je ogen een beetje gewend zijn vind ik het ruim voldoende. Mijn ervaring is dat het na zo’n 10 jaar iets minder wordt, maar nog steeds doet het wat het moet doen, zichtbaar zijn ik het donker. Proficiat met deze NA, ligt ook voor een Marathon vrij plat op de pols en dat geeft minder gehannes met mouwen en manchetten :+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge maar bandje vind ik minder mooi.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

1 like