NA; Marine Nationale

1 like

Netjes! :grin:

1 like

proficiat

1 like

He vriend dat moeten we niet hebben he dat jij met Covid op bed ligt, snel weer de oude worden vriend. O ja, je NA :wink: gefeliciteerd met je Yema, mooi horloge en nog eens voor een fatsoenlijke prijs ook. Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn om een mooi horloge te hebben. De kleur is ook mooi, de ene keer blauw en de andere keer lijkt hij zwart.
Had idd metres op moeten staan, maar ja het zijn Fransen he die denken dat wij het anders niet snappen :smiley:. Die lume zijn ook niet verkeerd en zo te zien ligt die lekker om de pols. Veel draagplezier met deze grab and go :ok_hand: :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop :+1:.En veel beterschap gewenst :stethoscope:

1 like

:+1:

Ja, draagt heel prettig ook wel een lichtgewicht .

1 like

Yema is echt een leuk merk. Dat blijkt maar weer! Geniet van deze mooie Marine Nationale! :beers:

1 like

Op staal vind ik heb echt heel mooi, nato oogt wat goedkoop imo (dit er niet toe doet):sweat_smile:

Heel veel draag plezier!

1 like

Leuk merk en leuk horloge, hoor! :+1:
Maar, balen man! Was een paar weken geleden ook aan de beurt. Paar daagjes toch wel last van gehad. Maar daarna alleen nog wat verkoudheidsklachten en ik ben uiteindelijk met een ‘rokershoestje’ blijven zitten. Terwijl ik toch al bijna twee decennia niet meer rook. :thinking:
Nou ja, heel veel sterkte en geniet van de nieuwe aanwinst!

1 like

Hoop ook dat ik er snel vanaf ben .

Vindt ik zelf ook mooier .

Zeker :ok_hand:

4 likes

Ik ben inmiddels geland :scream:

1 like

Beterschap! En geniet van je Yema!

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes: en ??? Wat is t geworden .

Mooi man en beterschap

1 like

De Yema Navygraf Quartz dus, met 10% korting. Erg veel zin in.

2 likes

Haha :+1: tof man .

1 like

1 feet wil zeggen dat je er mee kan pootjebaden :wink:

Maar, leuk ding :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Tof Dan! Maar toch overheerst mijn teleurstelling dat het geen Tudor FXD blijkt :hugs::sweat_smile:

1 like

Heel erg mooi.Gefeliciteerd ermee en beterschap.

1 like

Tja is wel 44mm , denk iets te groot voor mij

Tja die FXD is echt prachtig maar vindt het zo jammer dat er geen stalen band op kan :roll_eyes:
Wel druk op zoek naar een Pelagos 2liner maar die is moeilijk te vinden .

1 like