Korte NA van mijn kant.
Toen ik dit horloge voor het eerst zag was ik meteen verliefd.
Ik weet dat hij op een ander enigszins onbekend horloge lijkt;) maar ik vind hem genoeg verschillen hebben en een eigen identiteit en geschiedenis.
Nog een tijdje getwijfeld want ik had net m’n laatste aankoop gedaan maar Ik kon een onwijs goede deal maken bij olfert & co en kon hem niet meer laten liggen.
In eerste instantie wilde ik voor de antraciete gaan in 39 mm wat eigenlijk beter bij mijn kippen polsjes zou passen maar nadat ik ze gepast had kwam ik tot de conclusie dat ik simpelweg van wat grotere horloges om m’n pols houd. Daarnaast sprak de blauwe me in het echt ook veel meer aan dus de blauwe 42 mm is het dan ook geworden.
Ben er heel blij mee.
Denk dat het een leuk trio is zo. Maar een kwartet is misschien toch beter…
Erg geslaagd model. En je hebt zo qua kleur een mooi verdeeld trio.
Ik twijfel nog over de quartz en de automaat. Allebei gepast en ik vond de quartz iets subtiels hebben, terwijl de automaat best heftig aanwezig is.
Er zit een quick release op deze band en je ziet het met het blote ogen nauwelijks ( althans ik niet meer )
Maar ze hebben zelfs de pushers van de quick release gesigneerd
Al met al denk ik een heel mooi horloge voor het geld. Hoe hij zich gaat verhouden weet ik niet. Ik denk dat het vooral een mooie aanvulling is en dat ze alle drie hun eigen pro’s hebben waardoor het afwisselen leuk gaat worden ook gezien de Verschillende kleuren