Eigenlijk een dubbele NA,…
Gisteren kwam dan eindelijk mijn nieuwe camera binnen, dus helemaal blij. Echter helaas verplichtingen dus de doos bleef dicht. Vandaag snel de doos opengemaakt. Dit horloge lag voor het grijpen want die zat gisteren natuurlijk even om de pols.
Nog niet echt alles ingesteld, maar gewoon snel naar buiten en even een paar foto’s gemaakt. Moet zeggen dat ik nu al erg blij ben met het resultaat.
Zelf altijd eigenlijk helemaal niks met horloges met een logo van een automerk of iets anders gehad. Echter deze, als Barca fan, kon ik toch niet laten liggen. Heb het geluk dat ik af en toe een wedstrijd kan bijwonen, dus tja dan maakt dit horloge het outfit (nope geen foto’s van) helemaal af.
Als ik in het stadion zit dan mag natuurlijk ook de nato erop, die heb ik hier nog niet op de foto staan.
Het is gelukkig nog enigszins een subtiele verschijning en erg goed afgewerkt. Ben eigenlijk best onder de indruk van de kwaliteit. De wijzerplaat heeft een mooie sunburst en de kleuren zijn natuurlijk helemaal goed.
De binnenring is te verstellen met de mooie knop rechtsboven door hem te draaien terwijl je hem ingedrukt houd. Had een beetje het vermoeden dat dit niet al te makkelijk zou zijn. Echter ook hier was ik erg onder de indruk, draait erg soepel.
Dacht dat de dikte me zou tegen staan, maar valt op zich nog best mee. Het is natuurlijk geen 5170, maar wat wil je. Kortom ligt strak op de pols en zelfs met de bijgeleverde nato (in barca kleuren) prima te doen.
Ben zelf met name erg onder de indruk van de metalen band. Die is mooi breed en dat is wel erg prettig bij een dergelijk zwaar horloge. Zit daarnaast comfortabel en ook op de sluiting is weinig aan te merken. Gaat wellicht wat stroef open, maar op zich niet heel storend.
Als laatste nog even ingezoomd op het logo van de zijkant. Hebben ze ook best strak gedaan. Kortom ik ben dubbel in mijn nopjes en nu maar hopen dat Real nog even een paar punten laat liggen.
Maurice Lacroix Pontos Chrono Barca 04 by Bidle Lt, on Flickr
Bedankt voor het kijken/lezen en tot de volgende; fijn om weer operationeel te zijn.