Dank je, erg content mee haha.
Prachtig horloge! ML blijft bij mij een bijzonder plekje in m hart houden. Altijd leuk om te zien dat er eentje voorbijkomt. Zeker als het zo’n schoonheid is!
Blauw met goud is een classy combi en die nato past er uitstekend bij! Veel draagplezier ervan!
Prachtig horloge en een mooie combo .
Geniet ervan
Deftige, statige, chique verschijning! Mooi!! Gefeliciteerd. En uiteraard veel plezier ermee.
Heb je wat met ML dan? Iets speciaals?
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd en geniet er van!
Dat goud met dat blauw bekt wel erg lekker
Ja dat vond ik dus ook echt gaaf.
Ik wist niet of je dit wel kon doen en had op Google gezocht op “vintage gold watch with nato” en zo zag ik dat het prima zou moeten staan.
Mijn eerste “echte” horloge dat ik van mijn pa heb gekregen was een ML Les Classic chrono. Met toen voornamelijk veel waardering voor de uitstraling, is dit laten ook voor het merk, kwaliteit en design ontstaan.
Ook het eerste horloge van m’n pa was overigens een ML, weleenswaar een Masterpiece, maar toch!
Inmiddels heb ik een Aikon chrono & de Pontos S extreme gehad en van de hand gedaan waarbij deze plek is ingenomen door de Pontos S Monopusher die vooralsnog regelmatig draagtijd krijgen.
Hoewel ik dat eerste horloge nooit zal wegdoen, was de draagtijd erg laag ivm het oude bandje. Gelukkig was daar de sale van Horloge.nl waarbij ik een struisvogel en kalfsband heb kunnen scoren en ook de klassieker krijgt nu de nodige draagtijd!
Echt bizar wat een bandje kan doen! Je hebt gelijk, net als in jouw geval, een totaal ander horloge ervan!
Er zal dus vanuit nostalgie en herinnering aan mijn “eerste” horloge altijd een ML in mijn collectie blijven!
De wijzers van mijn Longines zijn ook blauw verhit. Alleen bij lichtinval kleuren ze blauw, zonder lichtinval lijken ze zwart. Zal bij jouw NA ook zo zijn, denk ik
Deze NA werkt in het echie wonderwel. Heerlijk anders.
Gefeliciteerd Reinier!
Hele mooie NA. Proficiat
Ah op die manier. Mooi verhaal met een mooie herinnering eraan.
En ja, een ander bandje doet soms zoveel met een horloge. Ben ook nog een beetje zoekende wat betreft verschillende bandjes. En dan vooral in de zin van of ik er gewoon een buts ga kopen of alleen wanneer ik er een de k nidig te hebben. Ben namelijk niet zo van het continu wisselen.
Klopt helemaal. Maar in de zon is het dusdanig mooi blauw dat het wel lijkt te glimmen zo mooi.
Wow, die Longines is ook wel een plaatje hoor! Poeh!
Mooie NA!!
Keurige combi.