NA Maurice Lacroix Pontos Day Date

Onlangs was ik een beetje op het net aan het speuren of er nog wat leuks te koop stond. Ineens kwam deze mooie goudvergulde Maurice Lacroix Pontos Day Date op mijn scherm. En wat ik ook leuk vind is de Duitstalige dagaanduiding.
Na het inzoomen zag ik die übergave geguillocheerde wijzerplaat met geblauwde wijzers en toen was ik gelijk verkocht. Die wilde ik wel hebben. Omdat het ook mijn verjaardag was heb ik er ook geen seconde over nagedacht en direct mijn slag geslagen.

Ik heb het horloge al een tijdje in bezit maar vond de leren band die erop zat niet echt tof. Ik dacht dat een mooie nato wel erg tof zou staan op dit horloge. Ik het net afgespeurd naar de perfecte strap en toen kwam ik op een Franse website terecht die deze mooie nato hadden. Gelijk besteld en vandaag geleverd.

Bij het banden wisselen kwam ik erachter dat ze de pushpins hadden verbogen om de ze erop te krijgen. Deze gelijk omgewisseld voor nieuwe maar toen kwam ik tot de ontdekking dat de nato strap dan niet meer zou passen. Dus… de oude (verbogen) pushpins er weer ingezet en ja hoor, nu past de nato wel.

Wat is het een gaaf horloge! Hier ga ik echt veel draagplezier van hebben.

En dan nu een paar foto’s.

57 likes

En gewoon op nato, staat hem ook nog! Ga je wel toch nog kijken voor een Ledertje of laat je het zo?

Nogmaals veel draagplezier van de Pontos!

1 like

Sjiek hoor. Gefeliciteerd met je mooie NA

2 likes

Er gaat vast nog wel een mooie lederen komen ja. Denk een donkerbruine. Maar voor nu laat ik hem even lekker zo.

Had het trouwens in de tekst niet vermeld maar het is een 36mm. Vooral met die nato valt dit echt perfect. En mijn overhemd glijdt er ook perfect overheen. Blijft niet hangen ofzo.

2 likes

Mooie aanwinst. Leuk die dag aanduiding. Veel plezier ermee.

2 likes

Ik zal eerlijk mijn mening geven: ik vind het horloge heel erg mooi maar ik vind die NATO bij dit horloge echt helemaal niet staan. Hier hoort echt een kroko(print) lederen band op naar mijn mening.

2 likes

Classy klokkie!

1 like

Ik weet het, er hoort natuurlijk een leren band op. En toch vind ik het horloge er erg gaaf uit zien op nato. Gelukkig verschillen smaken :blush:.

1 like

Mijn beste,

Mooi horloge hoor!!
Gefeliciteerd dan ook met deze chique verworvenheid!!
Ik wens je er een formidabele tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi, deze combinatie Reinier, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Mooi hoor en die nato staat hem goed imo! :+1:
Denk wel dat een mooie leren band het plaatje helemaal compleet maakt.
Veel plezier ermee!

1 like

Mooi!

1 like

Chique en nato, het werkt! Gefeliciteerd met deze mooie out of the box combi. :ok_hand:

1 like

Ja inderdaad, denk dat die er ook nog wel gaat komen hoor. Heb er wel eentje liggen, maar verkeerde bandmaat.

Ziet er goed uit. Draag 'm met trots!

1 like

Sjieke Maurice Lacroix :+1: veel plezier ermee.

1 like

Weet iemand wellicht of de wijzers bij Maurice Lacroix geblauwd worden door verhitting of dat ze worden geschilderd? Afhankelijk van de lichtval zijn ze zwart of donkerblauw. Maar vol in het licht lijkt het wel metalic. Vandaar ook dat ik denk dat ze geschilderd zijn.

Mooie NA , en de Nato werkt toch wel op dit horloge

Gefeliciteerd met die mooie Maurice Lacroix, die nato is een prima match hoor :+1:t2:

1 like