NA MB&F in het groen, It's a MAD world...

Het is een meer budget project van M. Busser. Leuk gedaan, maar een Miyota, dat is wel een beetje niveau microbrand :woozy_face:

4 likes

Zie indd ook dat het niet als MB&F verkocht is, maar onder M.A.D. editions.

Wel tof verder.

1 like

Wat een gaaf horloge! :heart_eyes:

1 like

Nogmaals gefeliciteerd @Bernard :+1:t2::smile:

1 like

Een mooi en bijzonder horloge. Als ik er een had zou ik er meer mee spelen om de rotor te bewegen dan als tijdaangever. Maar ach, horloges zijn ook een soort speelgoed, toch?

2 likes

Als ik de tijd wil wetenā€¦

  • dan kijk ik wel op mijn computerscherm;

  • dan kijk ik wel op mijn telefoonā€¦

Horloges zijn gewoon leuk speelgoed.

:wink:

5 likes

Bijzonder! Veel plezier ermee.

1 like

Veel draagplezier met deze aparte aanwinst :+1:

1 like

Een beauty, gefeliciteerd :+1:

1 like

Echt een speeltje idd, wat een dikkerd! Gefeliciteerd.

1 like

Madness

1 like

Zit er ingewikkeld uit, is de tijd een beetje goed leesbaar?

1 like

Cool , veel plezier dermee :wink:

Kijken bij het pijltje: 5:08 uurā€¦

Ik vind m best goed te doen.

9 likes

Gefeliciteerd met deze bijzondere NA Bernhard. Groene special. Leuk dat juist jij deze toevoegd, je staat toch bekend om je klassieke smaak en dito collectie

1 like

Echt een leuk machientje, maar ā€˜je ziet hem wel zitten.ā€™ Flinke knoepert!

1 like

Gave out of the box na @Bernard. I like it.

Ben benieuwd naar een lume shot.

4K veel voor een miyota? Ach wie ben ik om daar iets over te zeggen.

In een Cornehl tikt ook een Unitas 6498 en die is nog duurder :sweat_smile:

1 like

Eens!

Sommige Franck Mullers met een Russisch basiskaliber, Il Destriero Scafusia van IWC van dik 100k met een VJ 7750, moderne IWC chronoā€™s met Tecnotime VJ 7750 kloon voor >10kā€¦

4 likes

Gefeliciteerd met je aparte en gedurfde NA! :pray:t3::hugs:

1 like

Heel vet dit. Weer eens totaal iets anders. Ik ga eens filmpjes van die rotor actie zoeken. Lees dat die absurd soepel draait.

Welke plek heeft dit in je collectie? Kan me voorstellen dat het niet je dagelijks horloge wordt of onderdeel van je standaard roulatie, maar als toevoeging wanneer je al enige poos deze liefhebberij bekleed. De zoveelste speedmasters editie doet het dan niet meer, kan ik me zo voorstellenā€¦

Ik ben hier nog niet. Er zijn nog erg veel, enigsinds gebruikelijke modellen, die op de wishlist staan. Al is het naar om ze een keer gehad te hebben. Maar ā€¦ alsnog erg gaaf horloge. Geniet ervan! Wie weet dip ik mijn tenen ook ooit in deze, eerder kunstzinnige, tak van de liefhebberij.

Heb je hem nieuw gekocht, vanuit de loterij zelf? Ik zie namelijk dat ze tweedehands een flinke premium vragen ten opzichte van de list prijs. Die list prijs vind ik erg strak, de tweedehands marktā€¦ Tja.