Dit is wel verre van het basis miyota uurwerk. Er lijkt me veel extra werk bij te komen, om het uurwerk zo vorm te geven dat je hierop uitkomt. Ja het basis kaliber is een miyota, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Bovendien is het meestal niet het uurwerk wat de prijs van een horloge dicteert. Kijk maar eens naar IWC.
Dat bedoel ik tussen de regels ook door te zeggen over de Cornehl: ook niet standaard
Ik hou verder op dit topic te kapen.
@Bernard T is donker buiten kom maar door met de lume shot
Gefeliciteerd , geniet ervan
Gaaf hoor! Leuk dat je deze hebt mogen kopen!
Voor een daily lijkt ie me niet echt geschikt met zijn (vooral in de hoogte) formaat, maar als je hem draagt, dan mag Ier ook wel zijn natuurlijk! Hoe vind je de band?
Gekkigheid
gefeliciteerd !
Vooral nog stug, maar het begint al beter te worden!
Nou die cermit staat heel HF vol mee.
Daar ging het over toch?
Maar congrats
Rolex altijd goed
Klopt. Hij bliiiiiiiijjjjjjft gaanâŠ
Klopt. Ik heb nog een paar andere horloges, dit zal geen dagelijks horloge worden. Daarvoor is het wel te groot.
Behalve voor de hele klassieke dingen die ik heb, heb ik ook wel een zwak voor dingen die bijzonder/afwijkend zijn. Denk skeleton tourbillon, skeleton, een retrograde.
Dit âticks that boxâ, dus het is een bijzonderheid, iets waarmee je wel de aandacht trekt.
Yes!
Wat een gaaf, lekker anders horloge. Ik herinner me dat je was âingelootâ. Een conversation piece in elke collectie. Zelfs die van jou
Toevallig 2 weken geleden onderstaande reportage van Teddy Baldassarre over MD&F gekeken en was zeer onder de indruk van de ethos en de gedachte van de man achter het merk.
Dus van harte gefeliciteerd met deze zeer bijzondere aanwinst
Wow, wat een heftig horloge. Gefeliciteerd ermee!
Dat is geen horloge, dat is een ruimteschip
Gefeliciteerd,Heel apart, ben benieuwd hoe het draagt?
Verbazingwekkend comfortabel. De band was wel heel stug, maar dat is nu ook al veel beter.
Maar het blijft behelpen
Tsja, ideaal bestaat nietâŠ
Confusion says:
Man with watch knows time.
Man with more watches never sure.
Frankie say:
Relax!