NA Meccaniche Veneziane Nereide GMT

Ik heb de nieuwe Nereide ook besteld… :+1:

1 like

En, hoe bevalt de Nereide GMT nu we een maandje verder zijn? Tikt alles nog zoals het hoort te tikken of zijn er al onderdelen uit elkaar gevallen (hope not…)?!

Cheers
:sunglasses:

1 like

Loopt angstig precies, pakweg 5 seconden per dag afwijking. Heerlijk horloge!

hcp

3 likes

Sjunn sjunn

1 like

Daar is niets mis mee! Heel prettig idd.
Verder ook tevreden over de kwaliteit van de onderdelen en afwerking?

1 like

Absoluut. Niets op aan te merken.

2 likes

Mooi en fijn hoor. Hoe vaak hoor je achteraf andere geluiden over Kickstarter producten.

Geniet ervan!

1 like

Ze hebben wel “gedoe” met het uitleveren. Ik heb het al meer dan een maand binnen maar er zijn er die nog steeds wachten…en daar not amused over zijn.

Daar ben ik er eentje van maar dan zonder het chagrijn erbij :wink:. Genoeg ander mooi spul om te dragen dus t komt wanneer t komt!

:sunglasses:

1 like

Prachtig horloge, de bruine leren band met blauwe stiksels past er uitstekend bij!

1 like

Dan maken ze winst. 540 heb ik betaald

Just came in Nereide 3.0

6 likes

En op de verse Jubilee :+1:

3 likes

Misschien een gekke vraag… maar hoe kom ik aan die mooie jubilee bracelet van hun?

Ik kan die nergens op de website vinden.

En die band zou mij over de streep trekken om zo’n mooie GMT aan te schaffen

Merkwaardigerwijs kan ik hem ook niet op de site vinden, maar hij is sinds kort wel leverbaar. Stuur een mail naar Roberto Nespolo. support@meccanicheveneziane.it

Succes! Hans cp

Of via deze link :+1: https://www.meccanicheveneziane.it/products/jubilee-bracelet

1 like

Zojuist een mail gekregen van Meccaniche Veneziane (standard mailing list) met een kortingscode, 30%. Code: redeemer_celebration

Geldig tot 20 juli 2019.

Staat 'm super :star_struck:

En ondanks alle negatieve publiciteit, ik vind het een topper :+1:

Ja hoor, niets mis mee :+1:

Best wel een tof ding. Jammer dat ze de crownguards en crown niet ‘from scratch’ hebben ontworpen bij dit horloge. Een eigen twist. Dat had er net voor kunnen zorgen dat hij buiten het ‘hommageveld’ zou vallen.