NA; Meer modemerken willen we, zoals Hermès

Deze komt inderdaad bij Kremer vandaan. Prettige zaak met vaak best wel een interessant aanbod.
De Bulgari Octo Finissimo ook even kunnen bekijken. Ook heel erg mooi, maar toch te groot.

1 like

Van harte gefeliciteerd. Ondanks dat het een mode merk betreft is deze Hermes prachtig. Begrijp het enthousiasme en de aankoop. Wat een lekkere kleur ook

1 like

Heel erg vet! Een compleet ander onderwerp dan het gros van de horloges maar schitterend uitgevoerd. Veel plezier er van!

1 like

Wat een uniek horloge! Iets geheel anders dan wat hier normaal voorbijkomt. Van harte met deze bijzondere aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Cool ding. Geniet er van!

1 like

Super gaaf! Heb deze ook op ‘t oog sinds een jaar, maar het modemerk imago houdt me tegen. Toch weet je dat Hermes je niet fopt en serieuze kwaliteit levert, dat blijkt uit alles aan dit horloge.

Proficiat en geniet ervan!

1 like

Een echt tof horloge :star_struck: aardig aan de prijs alleen wel .
Tasje erbij gekregen :wink:

1 like

Erg mooie aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Dat was bij mij in eerste instantie ook zo, toen ik hem voor het eerst zag. Maar de afwerking doet echt niet onder voor de alom gerespecteerde horlogemerken.

Zeker. Een mooi papieren Bulova tasje :sunglasses:

1 like

Een frisse wind hier op het forum! I like it:)

Gefeliciteerd🎉

1 like

Poah, da’s een lekker horloge. Gevliezieteert!

1 like

Oehhh vet!
Veel plezier gewenst met deze aanwinst.

1 like

Vet! Lekker eigenaardig

1 like

Als je nog een Hermes handtas erbij wilt kopen, geef maar een gil. Heb er nog 1 in de aanbieding.

1 like

Heeft ook even op mijn lijstje gestaan, vind ze erg gaaf. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Proficiat! Echt heel tof. Een vaste kandidaat in mijn horlogecarrousel van coole outsiders :ok_hand:

1 like

Proficiat met deze kanjer, echt mooi horloge, geniet ervan.

1 like

Prachtig!

Heel gaaf deze! Prachtige kast! Heel veel plezier er mee! :grin::sunglasses:

1 like

Bijzondere keuze maar heel gaaf👌🏻

1 like