NA: Meistersinger Metris - wat een gave kast!

Gefeliciteerd man, geniet ervan :+1::+1:

1 like

Bij Watchbandit krijg je nu goede korting op alle straps, waaronder de cordura, denk ook dat dat wel gaaf staat!

1 like

Toppertje !

1 like

Oehh 40%! Thnx voor de tip

Balen!! Deze zou goed staan, maar… 21cm lang. Dat is echt te lang voor mij

zoals ik al zei, je hebt weer een pracht van een horloge binnen gehaald.
geniet ervan en bedankt voor weer een mooi en uitgebreid NA topic + mooie foto’s :+1:

1 like

Mooi verslag & prachtig horloge!

1 like

Mooie NA, mooie foto’s …goed verhaal. Dank je wel daarvoor. Het leest lekker weg. :ok_hand:

Ik kom nog uit de tijd van de kleine wijzer en de grote wijzer, daar waar het gaat om leren ‘klokkijken’. Ik kan er maar niet aan wennen, een horloge met maar één wijzer. Maar bijzonder vind ik het wel en ik hoop dat jij er veel (draag)plezier van beleefd.

1 like

Lekker kastje. Een jaar of twee geleden had ik een vintage die er wel wat van wegheeft. Sorry voor de slechte foto’s, dat kan ik nu gelukkig wel iets beter :wink:

5 likes

Leuk! Mooie en tevens aparte kast heeft deze, lekker eigen. :ok_hand:

1 like

Leuke NA! En erg leuk geschreven.
De kast is net weer even anders dan de meeste Meistersingers. Veel plezier ermee!

1 like

Erg gave Meistersinger hoor!:heart_eyes:

1 like

Gave kast, idd een tikkie Tanaka “grammar of design”.
Mooie origineel ontwerp…zouden meer merken moeten doen…wat lef

1 like

Sjee, wat een cool ding.
Het is lang geleden dat ik een voor mij tot dan toe onbekend horloge langs zag komen waar ik hebberig van word. Cool. :slight_smile: En iets voor op de wenslijst. Supertof. Nog niet eerder gezien hier, ook.

Gefeliciteerd man. Mooie aanwinst. Veel plezier er mee.

1 like

Ik ben al een ( stief ) tijdje terug , nou… afgehaakt is een groot woord…, maar de teugels flink wat laten vieren v.w.b MeisterSinger.

Het schoot mij op bepaalde punten iéts te ver door. Ik hield zo van het simpele , betaalbare , ‘originele’ MeisterSinger.

Modellen zag ik wel uitkomen , maar wekte nauwelijks nog mijn belangstelling.

Vanaf die Neo zo ongeveer. Wel nog één voor mijn vrouw willen kopen , maar toen ook gekozen voor een ‘Old school’ Karelia.

image

( 2009 - 2019 ):wink:

Maar die Metris van jou is werkelijk wonderschoon!:heart_eyes: Dus is aan die verkoop van die Neo Q wat mij betreft niks verloren.:slight_smile:

Wel blijf ik hangen in het idee dat óók dit model het beste gecombineerd kan worden met een mooie originele lederen band.

Met name deze prachtige wit/zilveren versie / blauwe naald op een gewone zwarte band , al dan niet met licht stikseltje.

Maar het is jammer genoeg​:roll_eyes::wink: jouw MeisterSinger , dus dat moet je natuurlijk zelf weten.:smile:

Wens ik jou hierbij hetzelfde als :

5 likes

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

1 like

Prachtige kast met hele strakke lijnen, snap je keuze! Veel draagplezier!

1 like

Ah dat is nice :+1:t2: Mooi!! En dankje.

wanneer komt de jouwe binnen? :joy:

Ja daar deed het me dus ook aan denken :grin:

Nou dat ga ik vast nog wel eens proberen :grin: voorlopig twee donkerblauwe onderweg, eens kijken hoe dat is.

Leuk om je verhaal te lezen trouwens, kan me daar wel iets bij voorstellen!

2 likes

Goede vangst heb je daar.

Wat een super leuk horloge, helemaal goed.

1 like

Top deal zeg!!! Nice!!!

De Metris staat ook bij mij op de verlanglijst dus balen dat ik deze gemist heb :joy:

Geniet er van, veel draagplezier!!!

1 like