Schitterend mooi!
Erg fraai model en voor deze prijs is het helemaal tof.
Potjandikkie ga ik kijken en zie ik dat de GMW-B5000D-1ER met 20% korting wordt aangeboden. Nu heb ik op kopen gedrukt. Bedankt he
Daar weten ze bij Grand Seiko met Zaratzu wel raad mee.
Verder zou je ook opgelegde blauwe indexen kunnen plaatsen. Denk maar bv aan de IWC portuguese.
Overigens wat een mooie deal voor n onwijs gaaf horloge
Hé, die kende ik niet van Meistersinger!
Veel draagplezier toegewenst met je Metris Dao
mooie tijd ermee , zelf ook 1 in bezit
Wauw, wat een superstrakke kast. Prachtig exemplaar. Gefeliciteerd!
Prachtig horloge en wat een mazzelprijs! Goed gedaan, bedankt voor je uitgebreide bericht en veel plezier met dragen…
Hartstikke leuk horloge ! en geniet ervan. Heeft inderdaad een vintage uitstraling zoals een King Seiko. Goed formaat ook, heb je het idee dat hij iets groter draagt of juist niet ?
Supergaaf! Ik vind Meistersinger meestal een beetje mwa, maar deze is echt precies goed. Heel gaaf die kastvorm inderdaad maar ook de ronde tekst ‘Metris’ en de datumloupe zijn helemaal goed. Heel veel plezier ermeer.
Inderdaad een gave kast, een beetje C-shape’achtige vorm. Goed gedaan en veel draagplezier!
Mooie aankoop voor een geweldige prijs!
Dat is waar ook! Overigens ben ik normaliter niet zo weg van c-shapes, maar in dit geval ben ik helemaal om!
Ja, zoals in een van de eerdere reacties, hij is 38mm maar draagt eerder als 40mm ofzo. Mede door de kastvorm denk ik.
Dat heb ik ook wel vaak, althans ik hou wel van Meistersingers, maar ik vind de kast vaak wat saai.
En dank alle anderen voor reacties!
Zo die is lekker zeg. Wat een beauty. Gave kastvorm ook.
Sinds ik de Quattro heb ga ik het einzeiger concept steeds meer waarderen.
Mooie dikke , smaakvolle , niet té overdone band inderdaad.
Heeft iemand dat wel ‘s van een band van je gezegd?
( maar je moet ophouden met dat ding , want ik krijg neigingen ! )
Hahaha thnx. Enige jammere vind ik dat hij zo donker is, hij had best wat blauwe accenten mogen hebben.
Op de foto:
Gefeliciteerd. Cool horloge!
Een hele leuke inderdaad. Ik ben alles behalve een Meistersinger fan (je mist toch wat wijzers, en ik kan niet wennen aan de 01, 02, 03) Vind deze wel de mooiste die ik heb gezien tot nu toe. Veel plezier ermee!