NA Meistersinger No3

Mijn collectie was in de afgelopen jaren flink gegroeid. Dit had tot gevolg dat er best wel modellen niet meer gedragen werden.
In de afgelopen tijd is er door een soort van “natuurlijke” selectie steeds wat meer ruimte gekomen in de collectie. Toch waren er nog 2 horloges welke ik zeer mooi vind maar toch niet meer gedragen werden:

De omega seamaster PO 2500 en de
Maurice Lacroix Pontos Rectangulaire

Deze heb ik via een goede deal in kunnen ruilen op mijn nieuwe aanwinst Clockwise in Hellevoetsluis. Vanmorgen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik op de koffie gegaan bij Ruud. Ik wilde weleens zien wat mogelijk was.
Voor mijn gevoel wil ik de collectie laten krimpen maar had ik ergens een “need” om toch een Einzeiger hieraan toe te voegen.

Na een lekker bakkie troost, en stoere verhalen ben ik huiswaarts gekeerd met een Meistersinger No3.

Ruud is wat dit betreft een betrouwbaar en klantvriendelijk adres voor mij.

Genoeg gel.ldt; nu een plaatje:

Meerdere foto’s volgen wanneer ik tijd heb.

17 likes

Mooi hoor. Ik heb ook getwijfeld tussen de No.3 en wat het uiteindelijk geworden is, de Perigraph. Veel plezier ermee!

Hele mooie aanwinst :+1:
Blijft mij ook trekken een MS

Proficiat, wat een prachtig horloge!

Heb je de PO hier op ingeruild?

Dus 6 wijzers ruilen tegen 1?
Ik ben wijzer…

1 like

Prachtig. Veel plezier er van.

Heerlijke klok, geniet ervan!

Blijft een heerlijke klok! Heb er zelf 2 gehad. Zeker van de 2e, welke wel binnen het forum is gebleven, heb ik nog wel eens spijt van de verkoop… Deze moest, achteraf, te snel wijken voor aanschaf van een andere klok (versie met antraciet sonnenschliff-plaat).

Wellicht dat @Amazon mij nog eens een mooi voorstel doet voor ‘terug-koop’…:wink:

1 like

Mooi hoor! Staat ook nog op mijn lijst :wink: Gefeliciteerd en veel plezier :blush:

Prachtige MS weer, proficiat!

Mijn beste,

Proficiat!!
Het blijft een fascinerend horloge, z’on MeisterSinger. :watch:
Geniet er van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Heel simpel een prachtig horloge. Blijft mij ook trekken. Gelukkig ook één in bezit. Deze vind ik ook erg fraai. Gefeliciteerd.

Dat zou je denken @WilSeiko. Inruilen wil alleen niet betekenen dat ik geld moet bijleggen, het kan ook zijn dat clockwise geld heeft bijgelegd. :smirk:

@Erik11, ja ik heb een PO hierop ingeruild. Ik heb een Sub no date, een Omega Seamaster GMT en een Oris Aquis nog in mijn collectie. Duikers genoeg dus. De PO’s vind ik prachtige horloges, ik draag ze alleen niet. Daarnaast kwam er ook een beurtje aan voor de PO en was de band niet meer je van het. Vandaar…

Helaas heb ik hetzelfde gevoel… Ik heb hem inmiddels ook weer verkocht.

(heb je toen wel een terugkoopvoorstel gedaan, maar toen was het gemis nog niet groot genoeg :wink: )

Die klok had een fantastische uitstraling!

1 like

Gefeliciteerd, mooi hoor, geniet ervan :+1:

Proficiat, ze zijn en blijven prachtig.

1 like

Dit is het tweede Meistersinger topic dat actueel is. Als het zo doorgaat koop ik een tweede. Wat een pracht horloges toch.

Heel mooi! Draag de mijne nu vrijwel dagelijks