NA: Meistersinger Perigraph blauw

Ik begrijp u volledig, ik heb er ondertussen ook 5.
Het zijn zalige horloge’s en als mede einzeiger fan, een verslaving.

Veel draagplezier met de mooie aanwinst.

1 like

Gaaf model de Perigraph, zeker in het blauw!
Goed bezig :wink:

1 like

Meistersinger is altijd :ok_hand:
Gefeliciteerd met de aanwinst. Mooie dial!

1 like

Top :star_struck: proficiat!

1 like

Mooi exemplaar, geniet ervan.

1 like

Vooral de datum vind ik bijzonder mooi!

1 like

Van harte gefeliciteerd John met die Perigraph, mooi ook die zwart/blauwe wijzerplaat.
Wat de band betreft lijkt mij die rechter band het best staan. Wens je veel draagplezier met dit mooie horloge :ok_hand: :+1:. Zelf vond ik die Salthora ook wel wat hebben met die groene accenten, jammer dat die het veld moest verlaten maar dat is natuurlijk een persoonlijke keus. Maar die rode accenten op de Perigraph blauw zijn ook heel mooi.

1 like

Whooow, heel mooie aanwinst :star_struck:

1 like

Heel mooi John! Gefeliciteerd!

1 like

Schitterend deze Perigraph!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst! Paar maanden geleden ook even gepast, voor mij is de 43mm net wat te groot.

Dat blauw van die plaat is IRL echt fantastisch inderdaad, op de foto eigenlijk niet goed vast te leggen.

Heel veel draagplezier van dit prachtige horloge

1 like

Proficiat met de mooie aanwinst :ok_hand: Moet er zelf nog een beetje aan wennen ,maar door zulke presentaties gaat er toch iets kriebelen :grinning:

1 like

Daar doe ik het voor: Mensen overtuigen dat MS geweldige uurwerken maakt. :blush:
Het klokkijken met 1 wijzer ben je zo aan gewend.
En als je wat meer te besteden hebt: MS is begonnen met in-house uurwerken. Compleet andere klasse dan de Perigraph.

3 likes

Van harte met deze mooie aanwinst! Altijd goed om een einzeiger in je collectie te hebben :wink:
Weet niet in hoeverre het blauw overeenkomt met het blauw van de 43mm No03, maar draag de mijne zowel op de cognac (zomer) als donkerbruine (winter) croco met witte stiksels.

1 like