NA Meistersinger Salthora Meta X

Heel mooi. :ok_hand:

1 like

Tof man, en dat je met die tweede gelumede bezel een tweede tijdszone kan tra… oh, wacht, geen urenwijzer. :slight_smile:

Maar alle gekheid op een stokje, prachtig apparaat. En visueel veel interessanter dan een hoop andere Meistersingers.

Veel plezier er mee!

1 like

Speels design! Heel leuk! :slight_smile:

1 like

:joy::joy:
Ach duiken doe ik ook niet. Ik draai gewoon af en toe lekker aan de bezel. Voor de lol :grimacing:

Cool ding :sunglasses:

't lijkt alsof er beschadigingen zitten bij de bezel-inlay op 15, :roll_eyes:


Tof ding, geniet ervan :+1:

1 like

Het lijkt er inderdaad op.
Ik ga er de loupe eens opleggen. Ik zie het met het blote oog niet dus heel erg vind ik het niet. Maar bedankt voor de oplettendheid! :+1:t3:

1 like

Hoop dat 't een verbeelding is :pray:

1 like

Ik kom er op terug.

Cool ding! Lekkere tech-uitstraling!

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, stoer horloge!

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Ik vindt die einzigers van Meistersinger altijd wel wat hebben, maar kan niet wennen aan het aflezen daarvan. Dit is wel een hele mooie oplossing en een mooi horloge natuurlijk :+1:

1 like

Wow, ja dat is een mooie hoor. Enjoy!!!

1 like

Super tof horloge. Gefeliciteerd.

1 like

Heel tof ding hoor!

Dat jumping hour is gaaf hè? Hij springt zo enorm snel en precies op het hele uur door :heart_eyes: (althans mijn gewone Salthora)
Daar moet hij toch behoorlijk wat spanning voor opbouwen! Technisch prachtig en ook nog eens reuze handig

Ik zit zelf ook te twijfelen…zal ik er ook één nemen? En welke dan, een groene of blauwe?

Zou wel goed in de MS-collectie passen. Hoe dan ook een andere kleur dan wat ik tot dusver heb en ook een heel ander type Ms.

Gefeliciteerd, hele mooie aanwinst

2 likes

Tuurlijk. Voor dat geld zeker doen. :+1:t3:
Richten we een MS Salthora club op :joy:
Ik vind zelf de groene nog het mooist.

Ja het is echt een mooi ding.
Ik moet nog even het hele uur bekijken. Maar je ziet het al als je de tijd goed zet hoe snel die klikt.

1 like

Proficiat met deze hele mooie aanwinst !

1 like

Ik heb gekeken maar er is niets aan de hand. Was een stukje rubber of verf of wat dan ook. Alles in orde.

2 likes