NA Meistersinger Salthora Meta X

En daar was de FedEx bezorger. Met het pakje. En alleen de verkoper en ik weten wat erin zit.
Twee horloges in één keer. Het moet niet gekker worden.

Eén van die horloges is de Glycine Combat 6 Vintage. Als extraatje gekocht, maar zo mooi dat ie zijn eigen voorsteltopic krijgt. Dat later.

De andere is de Meistersinger Salthora Meta X.
Alleen van die naam krijg je al druipplekjes in je mondhoekjes.
En niet alleen daarvan.
Wat een prachtig ding! Zwart/lichtgroen. Ik zou de combinatie niet snel bedenken maar het is fantastisch.

Meistersinger is natuurlijk bekend van de Einzeiger. Dit is een “halve” Einzeiger. Als je m ziet denk je:
Ow 1 wijzer. Maar dan blijkt er ook een uren aanduiding te zijn.
Het horloge is 43mm maar voelt en lijkt kleiner. Aan de ene kant jammer want ik hou van grove horloges, aan de andere kant draagt het wel heel lekker hoor.
Alles voelt soepel, van het bandje tot aan de kroon en de bezel.
Is er dan geen kritiek te vinden? Tuurlijk. Altijd wel wat te vinden.
Puntje 1: Ik vind dat je, wanneer je een horloge van deze prijs verkoopt, je minimaal het achterdeksel er recht op kunt draaien. Ok, het is m’n OCD wat om de hoek komt kijken, maar toch.
En puntje 2 is de band. Het zit lekker maar ziet er wat goedkoop uit. Daar had iets beters van gemaakt kunnen worden.
Maar al met al ben ik dik tevreden en zeg ik voor nu: die gaat nooit meer weg.
Maar zeg nooit nooit… (ik ken mezelf :joy:)

52 likes

Gaaf ding, maar wat heb je een onmogelijke foto’s gemaakt met die verduisterde randen.

5 likes

Persoonlijk keuze. Ik vind het wel mooi :slight_smile:
Anders heb je weer van die simpele foto’s.

1 like

Mooi zeg! Vooral de kleuren zo.

Het valt me wel op dat zowel op de wijzerplaat als de buitenring nu de minuten staan weergegeven in sprongen van 5. Is wel wat dubbelop, zeker bij die foto in het donker.

2 likes

Gefeliciteerd! Geniet ervan :+1:t2:

1 like

En nu ff de foto’s zonder scherptefilters zodat we het echt kunnen zien

Maar: gefeliciteerd met je NA, een niet alledaagse keuze en dat is :ok_hand::ok_hand:

1 like

Das niet helemaal waar

Maar hoe dan ook, leuke aanwinst!

2 likes

Ben ik het wel mee eensch. Alleen hebben ze mij niet gevraagd voor het design :joy:
Ik zou ook wat anders verzonnen hebben.
Maar ik vind het verder niet storend.

Hahaha ja das ik wel weer waar.
Ik bedoelde eigenlijk het pakje op dat moment.
Whatever :grin:

Ook echt precies wat ik dacht :see_no_evil:
Wel gaaf model overigens, echt iets wat je niet van MS verwacht maar ze wel echt goed doen :+1:

3 likes

Ok staat erbij :wink:

Lekker snel binnen, en wat een pracht exemplaar! Enjoy!

1 like

Mooie NA!

Gaaf horloge waar ik zelf ook wel eens naar heb gekeken, maar een einzeiger is me nog een brug te ver :blush:

Heel veel plezier met deze mooie aanschaf

2 likes

Prachtig heel veel plezier ermee :+1::smiley:

1 like

Gave NA! Meistersinger kan me toch altijd wel bekoren, waarom die er nog nooit is geweest is me, zeker na het zien van deze, weer een groot vraagteken :grimacing:

1 like

Eigenlijk is ie zonder filter mooier :+1::+1:

1 like

Het is geen echte Einzeiger heh. Bovenin zie je de uren. Dat vind ik dus het mooiste: de looks van een Einzeiger, het gemak van het aflezen van de uren.

Tjongejonge heb jij een feestdag vandaag, 2 N.A. 's :sunglasses:
Veel plezier met deze aanwinsten

Daar heb je gelijk in!

Ik zal je posts in de gaten houden, wellicht overtuig je me in de toekomst haha

1 like

Ik zou je nu al kunnen overtuigen hoor. :+1:t3:
Je mag m zelfs irl komen bekijken als dat helpt je over de streep te trekken :slightly_smiling_face:

1 like