Het moet nu echt stoppen

Hou op!!! Doe niet!! Laat me me rust!!!

:joy::joy::joy::joy::joy::slight_smile:

Bedankt :slight_smile:

Hmmm ik dacht dat dat aan mij lag. Maar dat is een bekend probleem dus…

De drank blijft in de kast!

1 like

Pffff herkenbaar. Ik heb pas een box gekocht voor 10 horloges terwijl ik er 6 had. Mooie begrenzing dacht ik. Na een maand is de box te klein…

2 likes

Ik heb m via Amazon. Maar het grappige is: hij komt bij dezelfde verkoper vandaan als de Meistersinger! Daar kwam ik pas bij de betaling achter.
Ik heb de man een mailtje gestuurd, en wat zegt ie: ah joh, ik crediteer je de verzendkosten wel omdat je 2 horloges koopt en ik er 1 pakket van kan maken.

Dus ik krijg nóg es 30 euro korting. Altijd meegenomen.

Maar hij staat ook op Chrono24.

Nou dan ga ik het ook niet uitleggen :joy::joy::joy:

Ja dat idee had ik dus ook! Niet dat ik veel pakken draag maar dan heb ik m alvast maar :joy:

1 like

Nee die is lid van een schoenen forum. :joy::joy::joy:

Overigens kun je daar ook op leeglopen, schoenen.
Ben blij dat ik die fetish niet heb.

Ow wacht… :thinking::face_with_hand_over_mouth::shushing_face::cold_sweat:

1 like

Nee die is lid van een schoenen forum. :joy::joy::joy:
[/quote] :rofl:

1 like

Hahahaha helaas mag ik dat gedeelte van het forum nog niet op.
Moet je @Jur ff vragen of ie me trust level -3 maakt. :face_with_hand_over_mouth::confused:

1 like

Oooooow nog 3 te gaan!
Over een weekje kan ik die spuit halen :joy:

2 likes

Euhm. Nee.
:innocent:

1 like

Ik denk dat je dan morgen al mag als ik je topic zo lees :rofl:

1 like

Ik hoop van wel en dan mooie merken als IWC, Meistersinger, Glycine, Omega, en…en…en… :joy::joy::joy:

1 like

Laat me niet lachen!
:joy::joy::joy::joy::joy:

Wel gave dingen hoor die Combats, heb er zelf ook ééntje gehad. Nog steeds spijt van dat ie weg is :smirk:

1 like

Stoer ding!

Mijn “truc” om niet teveel horloges te kopen en er wat langer van te genieten is gewoon door alleen horloges in het hogere segment te kopen.
Ik ben pas een paar maanden besmet met het virus, maar tot nu toe lukt het aardig. Maar iedereen doet het op zijn manier natuurlijk. Have fun!

1 like

Ja doen.

Je moet elk horloge op zichzelf zien, deze Combat is de duurste niet. Gaat je vrouwtje echt niet door lopen .
Gewoon kopen, omdat tie zo mooi is.

Het moet nu (nog niet) stoppen.
Nog ff volhouden.

1 like

Dit gevoel deel ik met je :joy::sweat_smile:

1 like

Het ligt eraan waar je voor jezelf die grens bepaalt. 500? 1000? 5000?
Een Meistersinger is voor mij persoonlijk al hoger segment. Die heb ik ook 1000x liever dan een Rolex bijvoorbeeld. Smaak is ook persoonlijk daar in.

1 like