NA Meistertaucher 43mm

en zojuist overgenomen van @anon6060116EV deze mooie meesterduikert

met 2 rubberbanden en de titanium band…allemaal top en met mooi kistje erbij

ik had reeds eerder een Meistertaucher maar die was 49mm en wel zwaar…deze is veel lichter
en nodigt mij nu al uit voor vakanties :slight_smile:

ik heb nog wel een vraagje: de verbinding van de band op rubber zie ik dat buisje iets uitsteken; de vraag is of dat zo hoort? ik durf de schroef niet nog vaster te draaien nl…? Het is zichtbaar op de 1 na laatste foto links

38 likes

Gefeliciteerd met deze stoere duikert.

1 like

Ik werd op het verkeerde been gezet door de titel en wilde bijna zeggen: Joh, dat lijkt wel erg veel op een Oris… En toen zag ik dat het gewoon een Oris is en geen ‘Tauchmeister’. :joy::sweat_smile:

Mooie NA, veel draagplezier!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze geweldenaar.

1 like

Fantastisch!:ok_hand:t2:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met deze toffe Oris!:grin::muscle:

1 like

Dat hoort inderdaad niet uit te steken. Ik zou hem even inspecteren of het wel correct inschroeft. En niet dat het er scheef op zit. Zo kan dit problemen opleveren.

Bij vastdraaien eerste helemaal buisje erin duwen zodat het goed aansluit en daarna de schroef.

1 like

Zo, vet horloge zeg.
De Aquis begint me steeds meer te triggeren, moet ik zeggen.

1 like

Dat schroefbuisje heeft een uitstulping en de kast heeft een inkeping aan die kant. Hij pas er maar op één manier in.
Even een klein stukje terugtrekken, 1/8 slag draaien en weer induwen. Past het niet? Herhaal

Veel plezier er mee!

1 like

Dank voor de tips!

Gefeliciteerd. Hier is in ieder geval genoeg water gevallen om de waterdichtheid van een duiker te testen. Veel draagplezier.

1 like

Serieuze duiker, gefeliciteerd. Geniet van je NA

1 like

Gefeliciteerd heb hem ook even gehad draagt fijn alleen vondt ik het aflezen wat minder.
Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig horloge.

1 like

Erg gaaf :+1: van harte!

1 like

Nice , gefeliciteerd

1 like

Heb deze ook gehad, echt heel mooi! Ik kon zelf niet wennen aan het aflezen, maar van harte gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like