Eindelijk was het dan zo ver. Midden februari besteld, en vandaag gaan ophalen in Gent. Enig patriotisme is hier wel gepast, want in mijn zoektocht naar dat ultieme horloge, was ik nog steeds niet langs een Belgisch merk gepasseerd.
De Méraud Bonaire kende ik al wel, maar is nog steeds uitverkocht. Toen deze Antigua werd bekendgemaakt en na het zien van een leuke YT preview, was de beslissing snel gevallen.
Heel goed ontvangen vlakbij Gent, en al snel presenteerde Stijn @stijn_b me dit enorm mooie pakje. Wat een oog voor detail! De magnetisch sluitende doos, de Méraud/Molequin band, het bandwissel tabletje, een extra tool voor de rubberband, de lederen pouch, zelfs een lederen bescherming voor het glas aan de achterzijde.
Wat voor een achterzijde trouwens, die Landeron 248 schittert! Een plezier om naar te kijken. Er zijn dus slechts 100 exemplaren van deze gemaakt (en 100 van de Miho Black), omwille van de beperkte beschikbaarheid van dit NOS binnenwerkje.
En omdat Stijn binnenkort naar een beurs vertrekt, had hij wat petjes laten maken - ik kreeg er dus een leuke goodie bij.
Top!
Bedankt allemaal
Hij draagt geweldig, zoals verwacht
En was nog vergeten te vermelden dat er een metalen band bij komt. Die wordt nog nagezonden.
Voor de sfeer: