NA: Méraud Antigua Soft Sand

Eindelijk was het dan zo ver. Midden februari besteld, en vandaag gaan ophalen in Gent. Enig patriotisme is hier wel gepast, want in mijn zoektocht naar dat ultieme horloge, was ik nog steeds niet langs een Belgisch merk gepasseerd.

De Méraud Bonaire kende ik al wel, maar is nog steeds uitverkocht. Toen deze Antigua werd bekendgemaakt en na het zien van een leuke YT preview, was de beslissing snel gevallen.

Heel goed ontvangen vlakbij Gent, en al snel presenteerde Stijn @stijn_b me dit enorm mooie pakje. Wat een oog voor detail! De magnetisch sluitende doos, de Méraud/Molequin band, het bandwissel tabletje, een extra tool voor de rubberband, de lederen pouch, zelfs een lederen bescherming voor het glas aan de achterzijde. :smiley:

Wat voor een achterzijde trouwens, die Landeron 248 schittert! Een plezier om naar te kijken. Er zijn dus slechts 100 exemplaren van deze gemaakt (en 100 van de Miho Black), omwille van de beperkte beschikbaarheid van dit NOS binnenwerkje.

En omdat Stijn binnenkort naar een beurs vertrekt, had hij wat petjes laten maken - ik kreeg er dus een leuke goodie bij. :grin:
Top! :billed_cap:

Hier dan de foto’s:

Aangezien ik zo’n interesse had in de Bonaire, werd die er al snel bij gehaald. Hier dus met enkele horloges uit de Méraud verzameling:

En van de gelegenheid gebruik gemaakt om in Gent het SMAK te bezoeken, met de kersverse Antigua om de pols uiteraard. :sweat_smile:

Me happy :innocent:

91 likes

Ziet er heel fraai uit! Gefeliciteerd met deze geweldige aankoop.

Meraud is wel een leuke micro brand. :+1:

1 like

Prachtig horloge en zo te lezen en mooie ervaring. Geniet er van!

1 like

Mooi en origineel ontwerp. Van harte met deze leuke aanwinst!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA!
Schitterende presentatie en foto’s. Een bijzonder mooi horloge :star_struck:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze bijzondere verworvenheid!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Super cool dit. Gefeliciteerd! Wow :astonished:

1 like

die ziet er echt goed uit :+1:
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met je fantastische aankoop :+1:

1 like

Supermooi horloge. En hoe leuk om het af te kunnen halen. Veel draagplezier.

1 like

Zeeer mooi, gefeliciteerd

1 like

:clap::clap: heel mooi

:tophat:

1 like

Tof ding, kon het merk helemaal niet. @plp wees me er gisteren nog op. Ook de Landeron vind ik een toffe feature. Veel draagplezier ervan!

2 likes

Mooi horloge en prachtig NOS uurwerk. Gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst Wim :star_struck: en natuurlijk:

1 like

Gaaf hoor, uurwerk is ook prachtig om te zien :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd met de gave Méraud. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd Wim met je Antigua in Soft Sand! Bijzonder stijlvol :ok_hand:t2:

1 like

Bedankt allemaal :+1:
Hij draagt geweldig, zoals verwacht :grinning_face_with_smiling_eyes:
En was nog vergeten te vermelden dat er een metalen band bij komt. Die wordt nog nagezonden.
Voor de sfeer:

5 likes

Prachtig! Van harte gefeliciteerd! Genieten geblazen! :star_struck::clinking_glasses::man_dancing:

1 like