NA: Méraud Bonaire

Prachtig horloge.
Gefeliciteerd met deze NA !

1 like

Mooi :ok_hand:
Veel draagplezier :+1:

1 like

Geweldig horloge. Die bezel :heart_eyes:. Geniet ervan!

1 like

Mooi!

1 like

Het is net alsof een fifty fathoms en een oudere KonTiki sex hadden en een liefdeskind produceerden. Da’s geenszins lullig bedoeld, het zijn knappe ouders die een aardig kind kunnen fabriceren. Leuke duukert, tikje lange lugs, lijkt het wel, of is dat optisch bedrog?

Leuk hoor. Veel plezier er mee. :+1:

1 like

Prachtig horloge. Heel veel draag plezier

Met deze tool wordt elke bandenwissel en fluitje van een cent

1 like

Gefeliciteerd met deze NA

1 like

mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Luglengte valt mee hoor naar ‘mijn’ normen. Het enige horloge waar ik er last van had was de originele Oris big crown pointer date.

5 likes

Marine Blue met tropical strap…

Knap werk @stijn_b

6 likes

Mooi zo in blauw! Geniet ervan :+1:

1 like

Thanks guys! Dit is het beste moment, momenteel zijn er iets meer dan 200 geleverd en allen positieve reacties, doet wel goed!

@johngo Laat me weten als ik kan helpen met je stalen band, desnoods maak ik een video. Heb je een berichtje gestuurd via messenger, whatsapp lukte niet.

2 likes

Deze combo vind ik echt fantastisch, zeker nu in de zomer! De tropic was moeilijk, heeft echt maanden geduurd om die goed te krijgen, trial en error. Nu durf ik beweren dat het de beste moderne tropic op de markt is.

Stuur je me even een PB, zou leuk zijn te weten wie Watchwalker is, hehe.

3 likes

Het is dat de zomer langzaam op z’n eind loopt, maar die tropic ga ik misschien nog wel los bestellen. Ik vond m erg prettig dragen :ok_hand:

3 likes

mooi horloge zeg, wow !!

was wel even verrast door de bezuiniging op een gesp :-). Bizar.

Maar het geheel, met de banden en de kist erbij… een hele fraaie NA !

PayPal kan moeilijk doen, als het niet zou lukken om te bestellen geef je maar een seintje.

1 like

Welke bezuiniging? De gesp is volledig zelf ontworpen. De sluiting van de stalen band is gewijzigd van pressed clasp naar milled clasp. Ik ken de nederlandse woorden niet. Dit was op vraag van de backers. Al is het zo dat dat in productiekost niet wijzigt, maar goed.

Mooi, congrats met je aanwinst👌🏾

1 like

ik bedoel dat je zelf een gesp moet overzetten naar een ander bandje. Waarom geen twee gespen meeleveren…?