Wanneer kunnen we hier meer van verwachten? Toevallig iemand enig idee?
Misschien moest je maar hier eens gaan kijken:
Was 30 seconden googlen… Alleen lijkt er niet erg veel te gebeuren.
Zover was ik uiteraard ook maar helaas al heel lang out of stock. Contactformulier ingevuld op de site, via het forum een bericht gestuurd maar helaas complete radiostilte…
Ik heb niet stilgezeten. Er komt een nieuwe lijn met straps onder een ander merk om volledig te concentreren op rubber straps, los van Méraud, dit door de onverwachtse hoge vraag en het biedt me de mogelijkheid om andere formaten te gaan uitbrengen.
Alles is intussen besteld, er worden 3 kleuren gelanceerd om te beginnen, zwart, blauw en groen (khaki).
De nieuwe buckles zijn intussen reeds aangekomen. Nu nog de bandjes.
Wat Méraud betreft, omwille van covid 19 heb ik een pauze ingelast, er stond een nieuwe lancering klaar maar de markt is wat stilgevallen, bijgevolg wil ik geen extra risico nemen en wacht ik nog rustig even af om het nieuwe model te lanceren. Het zal alvast bijzonder zijn…
Dat is goed nieuws en begrijpelijke keuzes! Kan ik ergens meer informatie terugvinden? Met name de maten zijn belangrijk voor mij.
Wanneer ga je deze uitbrengen? Heb nu een nieuw model tropic van Joseph Bonnie die in principe goed bevalt en wil er nog een kopen in andere maat, maar ben ook wel benieuwd naar jouwe!
Ik heb net een update gepost op het forum.
nieuwe batch: april 2021 (wees snel… is telkens in 1-2-3 uitverkocht)
nieuw zustermerk: juli 2021
@Sanderrr ik verschiet van Joseph Bonnie, hebben al lang een tropic, maar die waren niet goed (silicone). Ze lijken een nieuw design te hebben, die wel heel sterk neigt naar mijn tropic. Maar goed, los daarvan, toffe gasten, doen goeie dingen. Ben bij hen geweest met m’n Méraud destijds, heel leuke babbel gehad en lekkere koffie gedronken. Hehe.
Ik heb al een paar keer deze blauwe tropic van Joseph Bonnie in het winkelmandje gehad, maar toch iedere keer afgehaakt vanwege het materiaal.
Als jouw nieuwe blauwe tropic deze kleur heeft, dan ben ik er als de kippen bij.
Klopt, de nieuwe tropic is heel anders en eerlijk gezegd echt heel goed. Benieuwd hoe die zich verhoudt met jouw nieuwe!
Ik moet zeggen dat de tropic van JB die ik heb erg goed is. Super soepel
Die wil ik ook wel Kom maar op Meraud
Potdorie, te laat gezien en staat terug 'out of stock’ of komt het pas op de site als de nieuwe stock er is?
Heb me in elk geval ingeschreven voor de updates
Omwille van het respecteren van de forumregels kan ik niet meer antwoorden op vragen m.b.t. Méraud. Indien je dus vragen zou hebben stuur je me best een PB of e-mail via de website. Mijn excuses…