Op het hf kwam ik van @APMV een leuke Merkur tegen met een paarse wijzerplaat, die wilde ik ook dacht ik.
Dus snel even bestellen, iets te snel dus want ik had de verkeerde kleur aangeklikt, verder niet opgelet en betaald. Inmiddels binnen, geen paars dus maar met zalmkleur. Ook mooi, dus geen spijt. Wacht gewoon tot Arjen die paarse zat is en hij weet mij te vinden ![]()
Het is een handwinder met een fijn bandje, 1 minuut om de pols voor de foto en toen verdween hij ineens om iemand anders haar pols. Tja je laat ze foto’s maken met het risico dat je het dan ook snel kwijt bent. Ga er maar vanuit dat ze hem leent en dat ik hem ook af en toe mag dragen ![]()
Nu ik erover nadenk, toch nog maar die paarse bestellen en goed opletten!! Want ik denk dat Assie hem voorlopig niet van de pols haalt ![]()
Tja wat moet ik er meer over vertellen, leuk horloge die fijn voelt om de pols. Tenminste die ene minuut dan ![]()
De specs gewoon van Arjen zijn NA gepakt, copy-past is wel zo makkelijk en de foto’s. Nou ja, jullie weten wel wie deze gemaakt heeft ![]()
Merk: 凡致 betekend Fan zhi aka Merkur op de w.p staat dus Fang Zhen
Uurwerk: Een handmatig mechanisch uurwerk, onafhankelijk ontwikkeld door Merkur habdwinder
Kastdiameter: 36 mm
Van oor tot oor: 43,5 mm
Bandbreedte: 19 mm
Dikte behuizing: 10,5 mm
Bandmateriaal: Echt lederen band
Waterdicht: 50 meter, 5atm
Volgende 1 minuut om mijn pols!
en de laatste die hem in beslag heeft genomen!!!