NA: Merkur aka Fang Zhen

Op het hf kwam ik van @APMV een leuke Merkur tegen met een paarse wijzerplaat, die wilde ik ook dacht ik.

Dus snel even bestellen, iets te snel dus want ik had de verkeerde kleur aangeklikt, verder niet opgelet en betaald. Inmiddels binnen, geen paars dus maar met zalmkleur. Ook mooi, dus geen spijt. Wacht gewoon tot Arjen die paarse zat is en hij weet mij te vinden :wink:
Het is een handwinder met een fijn bandje, 1 minuut om de pols voor de foto en toen verdween hij ineens om iemand anders haar pols. Tja je laat ze foto’s maken met het risico dat je het dan ook snel kwijt bent. Ga er maar vanuit dat ze hem leent en dat ik hem ook af en toe mag dragen :wink:

Nu ik erover nadenk, toch nog maar die paarse bestellen en goed opletten!! Want ik denk dat Assie hem voorlopig niet van de pols haalt :grinning:

Tja wat moet ik er meer over vertellen, leuk horloge die fijn voelt om de pols. Tenminste die ene minuut dan :wink:

De specs gewoon van Arjen zijn NA gepakt, copy-past is wel zo makkelijk en de foto’s. Nou ja, jullie weten wel wie deze gemaakt heeft :smiley:

Merk: 凡致 betekend Fan zhi aka Merkur op de w.p staat dus Fang Zhen

Uurwerk: Een handmatig mechanisch uurwerk, onafhankelijk ontwikkeld door Merkur habdwinder
Kastdiameter: 36 mm
Van oor tot oor: 43,5 mm
Bandbreedte: 19 mm
Dikte behuizing: 10,5 mm
Bandmateriaal: Echt lederen band
Waterdicht: 50 meter, 5atm

Volgende 1 minuut om mijn pols!

en de laatste die hem in beslag heeft genomen!!!

30 likes

:joy::joy:

3 likes

Goede keuze. De zalm is ook :ok_hand:. Complimenten aan @Assie62 voor de goede foto’s. Gefeliciteerd met je NA Ferry en ik hoop dat jij er ook van mag genieten :wink:

2 likes

Het was een fantastische minuut :sweat_smile:

Mooie foto’s en geniet ervan (beiden?)

2 likes

Haha, maar zojuist toch die paarse besteld :wink:. En wat zegt Assie “die kan ik ook om”!!
Kan ik Assie niet ruilen tegen een mooie blancpain :rofl:

1 like

zalmkleur is toch ook mooi… Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Weer een getalenteerd horloge om de pols!!
Ziet er magnifiek uit!!

Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Ziet er top uit zo, met die band!

1 like

Leuke aanwinst.

1 like

Wat een leuke Merkur! Mooie kleur. @Assie62 heeft weer mooie foto’s gemaakt.

1 like

Zeker een heel leuk horloge, Ferry, ook in zalm. Gefeliciteerd. Die van Arjen is inderdaad nog net een tikkie leuker

1 like

Vandaag dus ook maar besteld :wink: