NA! met 105 km/uur een Speedmaster Professional **racing** ophalen.

Wederom een prachtig verhaal bij een prachtige aanwinst. Veel plezier met je Speedmaster

1 like

:rofl::rofl:
Dit maak jij weer mee

Jij iets lekkers, hij iets lekkers!

Zo was ik ook toen ik 17 was. Die beleving kan je dan gestolen worden want elke dag is een beleving. Je zit vol in de ontwikkeling.

Over 15 jaar kijkt die met veel liefde terug op de wijsheid van die ouwe van hem ;).

Geniet van je geweldige NA. Wederom een prachtig exemplaar

4 likes

Die Zenith mag er anders ook wel zijn :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb even gewacht tot ik klaar was met tandenpoetsen en uitgestrekt in m’n bed lag.

Ok, hier had ik m’n zoon verteld dat ik van hem hou en dat ie me altijd zou mogen opzoeken in de gesloten inrichting waar ze me voor de rest van m’n leven zouden opsluiten nadat ik klaar was geweest met die beste man.
Gelukkig viel het mee en kon je nog samen met je zoon genieten van

Lekker dagje zo samen met je zoon. Heerlijk.

Mooie Speedmaster ook, geniet ervan.

2 likes

Koester beide. Mooi man

1 like

Mooie Omega hoor, maar die :heart_eyes: Zenith
Je mag mij adopteren hoor, als jouw zoon geen interesse heeft :wink:

1 like

Wat een hartelijk verhaal! Erg leuk om te lezen.

Mijn dochter van 9 gaat ook overal mee naar toe. Die momenten en gesprekken zijn goud waard.
Daarnaast heeft een uitgesproken en ongezouten mening wat betreft mijn collectie.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Heerlijk verhaal en en gave NA, dank voor het delen!

Wat heerlijk om te lezen! En laat dit gelijk mijn eerste berichtje op dit forum zijn. Midden in een zoektocht naar mijn eerste ‘echte’ horloge. En dan is het fantastisch om dit soort verhalen te lezen. Erg leuk!

5 likes

Tof :ok_hand: verhaal om te lezen. Quality time met je zoon is onbetaalbaar. Daarnaast van harte gefeliciteerd met deze bijzondere NA

1 like

Ja, dat heb ik dus ook! En dit is een heel mooi verhaal en een mooi horloge! Congrats en geniet ervan!

1 like

Mooi verhaal, mooi de relatie met je zoon…:+1:

1 like

Mooi man, zo’n mooie vader zoon relatie :ok_hand:t2:

En leuk horloge!

1 like

Ja, dat is zeker zo. Dank je!

1 like

Geweldige nieuwe aankoop!
En het verhaal is helemaal super!
Zo tof dat je dat met je zoon kan doen!
Die momenten zijn priceless!

Enjoy!

1 like

Hij schrok zelf ook😂

1 like

Wat je zegt. Het is idd bijzonder

Een heerlijk verhaal en een prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier gewenst.

1 like

Thanks. Mooie reactie. Ja, ik geloofde het gewoon niet. Hij pakt het horloge en je denkt… nee dat gaat ie toch niet doen… hij wil aanwijzen waar… het idee… en vervolgens…NEEEE

1 like

Eens🙌🏻