NA, met dank aan dit forum

Na de aankoop van gisteren heb ik ook vandaag een nieuwe aankoop mogen verwelkomen. Waar de aankoop van gisteren goed onderzocht was, is deze aankoop een impulsaankoop geweest.

Ik zag toevallig een up van @Sprinter over zijn Seiko Tuna. Heb het altijd al een mooi model gevonden en dacht ach, waarom ook niet. Heb Giovani bericht, en snel een deal gemaakt. Hij is zelfs vandaag naar Utrecht komen rijden om het horloge persoonlijk af te geven, hoe lief is dat.

Het horloge is eigenlijk hoe het eruit ziet, heel robuust, en super gaaf.

En nu een paar leuke foto’s:

57 likes

Hoi @Kahan … jij bent klaar voor de zon. Geniet ervan :sunglasses:

1 like

Hoofdprijs betaald zeker? :wink: Nee zonder dollen, Gio is een topper en nondeju wat een lekkere tonijn is dat. Geniet er van!

2 likes

Mooie aanwinst! Veel plezier ermee :smiley:

1 like

Gefeliciteerd! Leuk hoor.

1 like

Erg leuk! Mooie Seiko hoor. Ik zit al een tijdje te loeren vanaf waar dit punt die foto is gemaakt met dat uitzicht, kun je een hint geven waar ongeveer?

1 like

Mooie Tuna, mooie kat!:heart_eyes::+1:

1 like

2 likes

Geniet van deze mooie tijden :sunglasses: en van deze plek ook, prachtig uitzicht zo :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Inderdaad een mooie hoor!
Veel plezier er mee :+1:

1 like

Zeker een mooi horloge. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Heb je een foto dat hij op de oranje band zit ?

1 like

Mooie set!!

1 like

Nee dat niet, maar zal binnenkort zeker doen!

Gefeliciteerd mate, mooie Tuna en ook de tijger hier keurt m goed zoals bij jou thuis :smiley:

3 likes

En nou hup die nato erop en lekker de zon in met je NA!!
Prachtig ding, zo’n Tuna!!!
Veel plezier!

1 like

BAM! das een mooi klokkie! Gefeliciteerd!

1 like

Ik ben nog in de honeymoon fase met de duneshore, maar zodra dat voorbij is wordt het lekker aan de tonijn.

4 likes

Lekker bezig hoor, weer een mooie aanwinst. Veel plezier ermee!

1 like