NA met een mini review: Longines HydroConquest, 41mm blauw (L3.781.4.96.6)

Nice! Ik ben benieuwd welke je gaat kiezen. Zijn beide echt prachtige horloges. Als je voor de Aquis gaat, ga je dan voor die met calibre 400 of 733?

1 like

Mocht het een Aquis worden, dan wordt het er hoogstwaarschijnlijk een met een 733 movement. Ik heb die in het verleden nieuw gekocht en weer moeten verkopen(helaas) Dus ik weet wat voor prachtig horloge het is :slight_smile:
Ik zie ook dat er een flink prijsverschil is tussen de 400 en 733. Is dat in jou optiek te verantwoorden?

1 like

De 733 is zeer betrouwbaar en solide. Heb 'm ook in een Aquis :slight_smile:

Vanwege het innovatieve inhouse uurwerk, vind ik die 3.000 euro heel goed te verantwoorden, vooral in vergelijking met merken als TAG Heuer en Breitling die voor dat (of meer) geld een 2824-2 of SW200 met 38 uur gangsreserve leveren.

1 like

toch wel een zeer mooi exemplaar,
het is er eentje waar je van kan genieten en nooit weg moet doen,
dus bij deze,… nooit wegdoen.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Prachtig horloge van in een mijn ogen prachtig merk. Leuke en uitgebreide NA, met plezier gelezen. Nu lekker genieten van je prachtige blauwe aanwinst

1 like

Thanks man!

Iedereen weer hartelijk dank voor de warme reacties!

1 like

Nice! Gefeliciteerd!

1 like

Wauw! Mooi horloge en dito (mini :stuck_out_tongue_winking_eye:) review! Geniet ervan

1 like

:star_struck:schitterende aanwinst :blue_heart:

1 like

Thanks Marcel! En inderdaad niet mini :stuck_out_tongue: (ik zag het pas bij het uploaden wat voor lap het eigenlijk was haha)

1 like

Longines blijft een klasse merk met bijzonder stijlvolle horloges. Gefeliciteerd met deze chique duiker!

1 like

Erg mooi horloge!
Deze is erg clean. Ik zie ze ook met een rode punt op de seconde wijzer en met een drukkere bezel. Is dat het vorige model?
De Quartz variant lijkt ook wat drukker

Deze vind ik heel erg strak :ok_hand:t2:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Absoluut! Toen ik 4 jaar terug mijn eerste Oris kocht was het twijfel tussen Longines en Oris, maar ben blij dat ik nou eindelijk Longines heb.

1 like

Klopt! Die vind ik ook erg druk. De balans in het huidige model vind ik veel meer aanwezig. De wijzerplaat is echt een genot om naar te kijken. Ik ben er zo blij mee :grinning:

Gefeliciteerd met deze mooie blauwe Longines. Ik heb hem ook ben er nog steeds blij mee.

1 like

Gefeliciteerd. Veel plezier met dit mooie exemplaar!

1 like

Geweldig mooi!

1 like