NA met een verhaal; 3x Brunmontagne "The Original" Representor

Goedemorgen,

Zoals ook in mijn voorstel-topic, als al stiekem in het show your Brunmontagne, aangegeven, deel ik graag mijn verhaal over een voor mij (voor ons) bijzondere aanschaf.

Vorig jaar maart ben ik door mijn broer(tje) blij verrast met een erg mooie Seiko. Uiteindelijk is dit het begin van een nieuwe hobby geweest, waar ik onlangs een mooie wending aan heb kunnen geven.

De Seiko kreeg ik van mijn broer tijdens een familievakantie in Bali. Op die vakantie waren we met mijn ouders, mijn broertje en zijn gezin en ikzelf met mijn vrouw. Mijn broer woont in Australië, wijzelf wonen in Nederland.
Deze vakantie is voor ons een erg waardevolle herinnering geworden; oktober vorig jaar is mijn vader namelijk getroffen door een zeer zware hersenbloeding. Na geruime tijd in een revalidatiecentrum, woont hij inmiddels weer thuis, maar zal hij de rest van zijn leven zeer beperkt zijn.
De band met mijn vader en broer is sinds het vertrek van mijn broer naar Australië steeds hechter geworden, ondanks de enorme afstand die er is.

De link naar de 3 NA’s
Sinds de Bali vakantie liep ik met het idee rond om drie dezelfde horloges te kopen voor ons “mannen”. Het liefst iets unieks en, bij voorkeur, genummerd.

Via het forum ben ik het topic over Brunmontagne tegengekomen en ben in contact gekomen met Pascal. Zijn verhaal over het ontstaan van het merk sprak me aan en, niet geheel onbelangrijk, de horloges ook. In het bijzonder “het origineel”…
Ik heb ons verhaal ook met hem gedeeld en aangegeven dat ik op zoek was naar drie specifieke nummers van “The Original” Representor.

Na een aantal leuke telefoongesprekken hebben we vervolgens in Apeldoorn afgesproken om de drie horloges in ontvangst te mogen nemen.

Een van de aanschaffingen mocht natuurlijk richting Australië, waar het horloge vorige week goed is aangekomen.
Afgelopen vrijdag heb ik mijn broer via Facetime toestemming gegeven het pakketje te openen.
Ik was op dat moment zelf bij mijn vader en heb samen met hem gelijktijdig onze (ingepakte) exemplaren geopend.

Sinds afgelopen vrijdag zijn wij alledrie de trotse eigenaars van een Brunmontagne, nummers 13 - 19 en 26.

Leuk detail waar mijn broer me gister nog op wees…
Eigenlijk bedoeld als B, maar wij maken er een M van. De “link” naar onze achternaam!

@Brunmontagne
Bedankt voor jouw sympathieke en betrokken bijdrage in ons verhaal!!!

47 likes

3 prachtige aanwinsten …

1 like

Ik blijf het een eer vinden om hier een bijdrage in te hebben mogen leveren. Mijn week kon niet beter beginnen nadat ik jouw mooie mail met dito verhaal op een maandag ochtend ontving.

Dat we daarnaast ook nog eens meerdere malen persoonlijk, op een erg leuke manier, contact hebben gehad (en nog steeds hebben) maakt dit verhaal voor mij ook helemaal af, bedankt!

Heel veel plezier gewenst met deze bijzondere aanwinsten, al is het verhaal achter de horloges natuurlijk wel het meest waardevol :wink:.

We houden contact!

P.s. hoe gaaf dat het logo ook nog eens zo leuk aansluit haha!

10 likes

Veel plezier met deze aanwinsten en dat jullie er in alle gezondheid met elkaar van mogen genieten!

1 like

Verhaal achter maakt een horloge bijzonder, veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooie NA’s met een bijzonder verhaal. Geniet ervan en draag hem met trots.

1 like

Wat een prachtig verhaal! Heel mooi dat je dit zo op deze manier doet. Geniet van de NA!

1 like

Supergaaf !
Gefeliciteerd

1 like

mooi verhaal, je hebt een goede keuze gemaakt qua horloge!

1 like

Geweldig!!!

1 like

Prachtig verhaal. Dit is natuurlijk DĂ© manier om zowel je vader als je broer altijd bij je te hebben.

2 likes

Mooi!!!

1 like

Mooi verhaal!

1 like

Leuk verhaal, ik mis wel wat plaatjes van de horloges zelf :wink:

2 likes

Nummer 26 :blush:

5 likes

Mooi verhaal.met mooie horloges! Geniet ervan!

1 like

Mooi verhaal en mooie horloges!

2 likes

Prachtig gebaar @StefanM. Mooi om zo’n mooie dingen te kunnen doen met je hobby en mooi om je hobby te kunnen delen. Top

1 like

Leuk verhaal… maar ik mis wel wat leuke foto’s :see_no_evil:

1 like

Mooi verhaal en heel tof idee om het zo te doen. Veel plezier ervan

1 like