Ik zou geen großdatum zonder nul willen hebben. Bah.
Ik wou dat ik jou was. Gewoon een keertje jou was.
Want dan had ik ook zo’n mooi horloge! Echt werkelijk waar een fantastische aanwinst.
Geniet er van
Ik bedoelde eigenlijk meer dat jij een ander merk hebt, maar misschien vergis ik me
Grappig. Dit is exact wat ik ook dacht.
Werkelijk prachtig horloge. Veel draagplezier @peter_bij_de_tijd
Heel fraai, mooie kleur en plaat bijzonder en toch in balans.
Ik heb een Glashütte Mühl Teutonia IV moonphase, dus ik dacht echt dat deze ook uit Glashütte in Saksen komt. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Prachtig!
Die komt uit Glashütte, maar Glashütte Mühle en Glashütte Original zijn andere merken
Klopt Jasper, maar komen beide toch uit Glashütte. Dat was je vraag toch? Zoiets als Schiedamse jenever en de speculaasvarken, 2 totaal verschillende dingen maar beide uit Schiedam
Maar het is idd wel een ander merk van net zo goede kwaliteit
Nee, dat was niet mijn vraag. Jij schreef dat jij er ook één had. Ik vind die Muhle van je leuk, dus die kon ik me herinneren.
Ja, alle Geneve horloges zijn ook van gelijke kwaliteit
Misverstand opgelost, fijne avond Fred
Echt een mooi horloge Gefeliciteerd met de aanwinst
Wow Gefeliciteerd met deze prachtige NA
Echt een beauty
Fantastisch! GO maakt kunstwerken!
Gefeliciteerd en genieten!
Heerlijke beschrijving van een geweldige aankoop. En ik zie de pracht van dit horloge ook hoor. Van harte gefeliciteerd en veel plezier met dragen!
Erg mooi horloge, nu eens goed te bewonderen vanaf de mooie foto’s. Veel draagplezier.
Heel mooi horloge! Kijk er geregeld naar. Je somt t goed op, deze heeft heel veel goodies!
Van harte!
Schitterend. Staat in mijn lijstje. Al lang. En waar anderen na een tijdje soms verdwijnen blijft deze nog steeds staan. Je beschrijving is treffend. Ik snap het helemaal.
Later, als ik groot ben…
Echt een schitterend mooi horloge!
En idd, ondanks dat er vanalles gebeurd op de dial… leest het toch rustig!
Pareltje.
Prachtig horloge met een mooie bijpassende lederen band. Het uurwerk is beeldschoon, geniet ervan!