NA. mid-size grab and go .

Al een paar weken op zoek naar een grab and go , niet te duur tot max €500,- en niet te groot .
Dus regelmatig het blauwe gedeelte afspeuren en opeens werd mijn aandacht getrokken door deze Seiko Prospex SNE569P1 solar quartz diver .
Gelijk wat filmpjes kijken op YouTube en daarna was de deal snel gesloten .

Met 38,5 mm en maar een dikte van 10.5 mm de perfecte maat voor mijn pols.
En met lugholes :upside_down_face: snap eigenlijk niet waarom dat niet bij alle horloges is. Dus met een bandmaat van 20 mm een echte banden-slet :hugs:

De stalen band van deze Seiko zit verder wel gewoon prima , is massief maar wel holle endlinks .
De bezel actie is perfect en ook de inlay is prachtig .
De wijzerplaat is heel donkerblauw/grijs maar lijkt eigenlijk gewoon zwart met een leuke sunburst.

En de lume :star_struck: tja Seiko natuurlijk.
Ook niet onbelangrijk om te vermelden dat hier weer eens voor saffier is gekozen ipv hardlex.
Dus ik denk dat jullie deze nog wel vaak zullen tegenkomen in ; wat dragen we vandaag .

73 likes

Gefeliciteerd met je NA! :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi maatje!

1 like

Grappig, die wou ik bijna kopen :smile:
Blijf nou te lang hangen met hetzelfde, en dit is ook wel zo makkelijk.
Goed gedaan :+1:t4:

1 like

Haha ,sorry Frans :wink:

1 like

Erg mooi, geniet ervan

1 like

Prachtig ding! Veel plezier ermee💪🏾

1 like

Geweldig horloge, toevallig eergister ook lokaal gekocht, maar de trigger was een obscure aanbieding in het Screenshot_20211105-070701_Chrome

Werkelijk waar nog niet zo’n comfortabel horloge gekocht ooit. Overweeg nu ook de 571… maar die komt als Strapcode of Ome Seiko of Long Island een Jubilee kan leveren… volgens mij wordt het dan helemaal een knaller.

@pasd jij zegt mid-size… maar op de een of andere manier draagt deze zo groot als een SPB143… voor mn gevoel. Waarschijnlijk door de lug to lug.

1 like

Proficiat. Leuk spul weer. en heb je nu zowaar een 4-piece collectie? :smiley:

Dat word moeilijk met fixed bars. Maar ik snap wat je bedoelt, en ben het helemaal eens, tenzij het om een elegante dresswatch gaat.

1 like

Lekker man, altijd handig zo een horloge.

1 like

Altijd lekker, zo’n grab-n-go :ok_hand: maar alsnog gewoon een heel gaaf horloge. Hij heeft wel zonlicht nodig he, aangezien jij vooral s’nachts leeft :wink:

Geniet er van :+1:

2 likes

Wat een coole insert op deze :ok_hand:

1 like

Leuk horloge, gefeliciteerd met de aankoop!

1 like

van harte , leuke klok :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Echt een heel mooi horloge :smiley::sunglasses::ok_hand:t3:

1 like

Klopt ,lijkt en draagt groter dan zijn maat doet vermoeden . Komt zeker door de wat forsere lugs .
Maar wat draagt dit heerlijk zeg.
Heb ook de SPB gehad maar die was naar mijn gevoel wat topzwaar .

Tja nu toch weer 4 , kon hem niet laten liggen :wink:

Een tl bak doet het ook prima :hugs: schijnt ook zonder licht nog 10 maanden te blijven lopen .

Zeker ook waar ik voor gevallen ben zijn ciculaire groeven . Ben er alleen nog niet uit of het staal of aluminium is . Hoor en lees daar verschillende berichten over.

Haha je hebt gelijk het zijn door en door geborde lug gaatjes :slight_smile:

5 likes

Gefeliciteerd. Lekker horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtige NA! Een optie om nog eens te nemen als horloge erbij.
Zo doe je op HF ideeën op :grin:

1 like