NA - Mido Multifort TV 35

Mooie Mido! :+1:
Enjoy!

1 like

Deze kende ik helemaal niet, mooi horloge. Misschien ook eens naar kijken :+1:t2:.

1 like

Heel coole Mido met fijne afmetingen. Veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd !

1 like

Gefeliciteerd met dit leuke exemplaar. :+1:

1 like

eerlijk gezegd vindt ik de Mido mooier dan de Patek
mooi, mooi, mooi :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Super mooie aanwinst.
Staat nu in mijn shortlist, thanks :grin:

1 like

Graag gedaan :laughing:

De band is op maat gemaakt. Fijn ding, 18mm tapert naar 16, vlindersluiting, solid end links, quick release om eenvoudig naar rubber te kunnen wisselen. 2 half-links in de band.

4 likes

Mooi ding :ok_hand:
Die 35 mm valt erg mee op de pols

2 likes

Staat hem goed! Denk dat dit zo’n horloge is dat alle soorten banden goed staat.

1 like

Mooi maatje die 35!
Gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst

1 like

Eerder heb ik een PRX van 35mm in mijn collectie gehad, waar ik na ongeveer 6 maanden weer afscheid van heb genomen. Het begon laatst toch weer te kriebelen om een PRX of iets soortgelijks aan te schaffen en zo kwam ik dus ook bij deze 35mm Mido Multifort uit. Iemand die ze beiden heeft gepast / in bezig heeft gehad? De mido oogt wat groter op de pols op fotos. Iemand die dit kan bevestigen uit ervaring?

Mooie NA. Gefeliciteerd

1 like

oops @eriks1805 , mido has left the building. #flipperaar :blush:

beide gedragen, al heb ik de PRX slechts gepast en dan ook nog eens met een lichtere wijzerplaat (oogt groter) en ik zou zeggen dat de 35mm multifort zéker NIET groter zal ogen dan een PRX 35mm…

2 likes