NA Mido Multifort Two Crowns

Deze had al enige tijd mijn aandacht en gisteren stond er een te koop op het Uhrforum, in goede staat en full set.
@Vinner was mij behulpzaam om het eerste contact met de duitse verkoper te leggen, waarvoor dank, en vanmorgen in de auto gestapt om hem op te halen. Weer thuisgekomen de band op maat gemaakt en even in de ultrasoon gelegd, dus hij is weer frus en fruitig.

Mooie dressy diver van 42mm, dubbele gesigneerde kroon, vlak saffier en een fijne stalen band met vouwsluiting en fijnafstelling.

De wijzerplaat speelt met het licht en de oranje accenten maken er een mooie verschijning van. De komende dagen om de pols dus!:+1::blush:
De foto’s


Mijn zondag was al goed, maar kan nu niet meer kapot!:blush:

33 likes

Begrijpelijk… wat een kanjer !!

1 like

Wat een enorm gaaf horloge,gefeliciteerd met deze schitterende aankoop.Was nog niet bekent met de Mido,maar wat een mooie horloges.

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd man :+1:

1 like

Heel erg mooi…m.n. de oranje accenten…hou ik van op een horloge. Topper :ok_hand:

1 like

Veel plezier met uw NA!

1 like

Prachtig :ok_hand::star_struck: … Gefeliciteerd met deze NA en veel plezier ermee :+1::smiley:

1 like

Van harte en veel draagplezier!
Mooie aanvulling van je sowieso erg mooie collectie. Ik vind dat je een aantal prachtige stukken in je collectie hebt die je maar weinig tegenkomt. Die Alpina en ik meen dat je er zelfs meerdere hebt zijn zo :heart_eyes:

Het past mij niet qua maat maar anders zouden we aantal horloges hetzelfde hebben. Prima smaak dus :+1:

2 likes

Dank je, ik ben pas 1,5 op het forum, maar in die tijd is er een hoop gebeurd. Ik heb veel gelezen en gekeken en mijn smaak is behoorlijk veranderd. Ik ben niet gevoelig voor het bekende en mag graag bij de kleinere en vaak onbekende merken rondneuzen.

Tevens dacht ik eerder minimaal 44mm nodig te hebben op mijn 20cm pols, maar ook daar ben ik reeds van terug gekomen. Ook had ik vroeger een voorkeur voor chrono’s, dat is ook niet meer.

Aldoende leert men!:blush:

Van harte, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi, geniet er van. Leuk om een klein aandeel in de aankoop gehad te hebben :slight_smile:

1 like

Wow,hij is echt heel mooi!

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Een mooi horlogemerk “Mido”. Je komt ze maar mondjesmaat tegen.
En daar heb jij nu verandering in gebracht!!
Ik wens je derhalve een sprankelende tijd met deze formidabele Mido!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi ding. Gefeliciteerd. Ik heb hem ook ooit nog gehad.

Vriend @SuperC vond hem destijds helemaal de bom. Maar we kwamen er niet uit qua prijs.

1 like

Mooi. Erg mooi. :ok_hand: Alles netjes in verhouding.
Top dat Vinner je heeft kunnen helpen. Veel plezier met deze aanwinst!

1 like