Lekker veel leesvoer.
Mooie aanschaf, sympathiek merk ook.
Veel plezier van deze ster!
Lekker veel leesvoer.
Mooie aanschaf, sympathiek merk ook.
Veel plezier van deze ster!
Dat komt omdat men de wijzers plaatst op 12 uur als de datum met versprongen is. Eigenlijk moet je ze dan op 12:01 plaatsen oid, dan springt de datum gelijk over op “klokslag” 12 uur.
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel maar dit is mijn ervaring na het plaatsen van vele wijzers
Mooi verhaal. Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.
Prachtig horloge en mooi verhaal!
Lekker uitgelezen en plaatjes gekeken
Deze staat bij mij ook op het verlanglijstje, deze blijft mooi om te zien!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Goed verhaal en dito foto’s. Staat je ook goed trouwens, geniet ervan!
Mooi horloge. Leuke collectie heb je zo.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Veel draagplezier!
Proficiat met de NA én de langste openingspost van dit jaar.
Je hebt @Fate_Amenable_To_Change geëvenaard denk ik.
Complimenten voor de foto’s bij het verhaal
Wat een leuke review zo met die details! En ook gewoon de mindere dingen benoemen Zo’n review heb ik geschreven toen ik mijn HydroConquest kocht.
Prachtige kleur ook!! Gefeliciteerd en geniet ervan.
Blijf het jammer vinden dat Mido niet bekend is in Nederland. Mijn vader droeg vanaf zijn 16e tot aan zijn dood een Ocean Star en alleen daarom vind ik Mido gewoon cool.
Ook dat is een gaaf horloge
Deze rode ook, maar ik dacht dat alleen de zwarte versie ook op staal geleverd werd. Zie nu dat eigenlijk alleen de rode versie zonder stalen band geleverd wordt
Twijfel wel een beetje of het een goede combinatie zal zijn, dus weet niet zeker of ik hem ga bestellen…
Kijk eens aan. Bedankt voor de terugkoppeling. Helemaal helder . Waar we ons in deze hobby wel niet aan kunnen storen
Een keertje komen kijken of het wat is, is altijd mogelijk (omgeving Arnhem) . Er zijn niet veel juweliers in de buurt waar deze te bewonderen is…
Grazie. Begint inniddels vorm te krijgen (qua variatie).
Thanks.
Heb je het horloge van je vader nog?
Ik had dezelfde als @wander, je kunt hem bekijken bij Jaap van Tentotwo in Hilversum. Staat daar nu te koop voor 750 euro.
zeker een mooi exemplaar,
draag hem met plezier
Cool. En mooie post! Gefeliciteerd !
Ja. Die is idd ook gaaf
Ben ik nu dus mogelijk alsnog de enige met deze rode uitvoering op HF
Lang verhaal kort: vintage skinduikertjes met bol glas, alu bezels en een gepolijste kast zijn altijd leuk. Gefeliciteerd! Ik mis mijn Yema, nu ik dit zo lees.
Wat een leuk horloge! Gefeliciteerd met je aanwinst en bedankt voor de leuke review!
Wat een leuke post en mooie aanwinst, gefeliciteerd, veel plezier mee! Ik heb vandaag echt veel geleerd over het merk.
Welkom bij de Mido club; groeten van de blauw-zwarte broer van je horloge.
Wat een ontzettend leuke post om te lezen!! Veel plezier met je NA.