NA: Midsummer Rollercoaster Madness!!

als je het horlogegevoel altijd wil houden zoals op de dag van de aankoop, doe zoals die vent met zijn teslasleutel. Laat het implanteren . Closer gaat het niet worden

1 like

zoektocht, een mooi passende Strap.

Al eens aan een mooie zwarte tropic gedacht?

1 like

Vreselijk tof horloge trouwens! Gefeliciteerd

1 like

Ik zal eens even checken, van de week.

Dank je!

Dank je!
:grin:

1 like

Kunnen ze niet lopen??? :rofl::rofl::rofl:
En, ja - ook ik ben getrouwd en heb 'n dochtertje…

Erg fraaie NA
Hmm Squale, ook eens op de wishlist zetten

Persoonlijk zou ik 'm lekker op staal laten, anders een mooie Sailcloth strap :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Dat is 1 van m’n opties.

Dan heb je nog geluk. Ik heb er 2 en een zoon (de oudste) :sweat_smile:

1 like

Hier stopt de teller bij 1 :rofl::rofl::rofl:

1 like

Een prachtige aanwinst :star_struck::boom::star_struck: veel draagplezier gewenst.

1 like

Lekkere NA kleine gup… pas op met stenen, gras, schoorstenen, en andere fotografie OCD plekken…:joy:

P.s. een leger groene nato zou hem ook niet verkeerd staan.

1 like

Als je wat geld te spenden hebt dan gaat er niets boven een Artem (van waar ik ervaring mee heb dan) mooie deployant clasp erbij.

https://artemstraps.com/

1 like

Eindelijk! Heerlijk verhaal en toffe NA, KG! En welkom bij de Squale famiglia!

2 likes

Prachtige nieuwe aanwinst en leuk verhaal :grin::+1:

1 like

Folie eraf halen, vond ik al een dingetje :joy:

Noted!

Grazie per il caloroso benvenuto in questa Familia!

Dank je, MarijnK en natuurlijk iedereen bedankt voor het willen lezen van mijn verhaal en dit warme welkom!

:heart:

2 likes

Allereerst, gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Mooi merk ook, staat ook nog op mijn lijstje (lijstje is langer dan goed voor mij is :wink: ) Ik wens je heel veel draag en kijk plezier, maar als ik je verhaal zo lees moet dat helemaal goed gaan komen.

Lang niet iedereen heeft deze afwijking :wink:
Ik heb, op één na, al mijn horloges nog. Die ene heb ik weggegeven aan de zoon van kennissen van ons. De rest houd ik lekker hoewel ik ze niet draag. Veel waarde hebben ze niet (mode en plakmerken) maar laten wel mijn reis zien door de horlogewereld. En dat is, vind ik, weer leuk om af en toe terug te zien en te realiseren.

1 like

Dank je, dat komt inderdaad wel goed

Ik denk dat dat eigenlijk wel veel mooie verhalen met zich mee kan brengen en samen een groot verhaal.

Mooi man.

1 like

Mooi verhaal en mooie NA. Have fun met je Squale

1 like

Heb ik dan toch minder OCD dan ik dacht? Tijdens het repareren van m’n wasmachine, betrap ik mezelf erop dat ik dus nog m’n horloge omheb :joy:.

Dan maar een foto

2 likes