Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Heerlijke flieger!
Van HArte en veel draagplezier
Mooi Gefeliciteerd! En leuk dat je alle openstaande wensen in een horloge kon vinden. Veel draagplezier er mee.
Oef! Die vind ik ook wel gaaf!
Tering, wat een klatser. Hele dikke uitstraling, ik vind hem mooi! Gefeliciteerd en heel veel plezier met deze aanschaf. Geniet ervan!
Erg mooi en zeer goede keuze! Gefeliciteerd en veel draagplezier. Ben ook zeer tevreden over mijn exemplaar als bescheiden broertje van jouw versie.
20230926_181139|375x500
Erg geslaagd, veel plezier ermee!
Zeker doen!! Ze hebben in de afgelopen 6 maanden een aantal nieuwe modellen uitgebracht dus ik zou de site eens in alle rust bekijken en dan internet afspeuren voor een goede deal.
Happy hunting
Dat kan ik me voorstellen, dat is inderdaad ook een hele mooie uitvoering van hun Startimer Pilot. Ik vind deze rosé gouden kast heel geslaagd. Is het een recente aanwinst of heb je deze al langer?
Prachtige nieuwe aanwinst, gefeliciteerd!
Als ik het vragen mag, waar in Amerika heb je het horloge gekocht?
Heel erg mooi!
Ik had hem op Chrono24 gezien voor bijna de helft van de prijs tenopzichte van de andere aanbieders en toen duidelijk werd dat we naar de VS zouden gaan heb ik de verkoper, World of Luxury, aangeschreven of ze hem naar het hotel in Chicago konden versturen. Super fijne communicatie en het horloge was binnen 2 dagen in het hotel aangekomen
Proficiat! Knap horloge!
Wat slim én leuk
Mooie herinnering ook!
Dank je. Het horloge (grotere model 43mm) heb ik sinds mei van dit jaar. Daarom kan ik zeggen dat je met jouw mooie exemplaar veel draagplezier zult beleven!
Erg fraai, ik heb een quartz broertje, echt 1 van mijn favorieten horloges momenteel, lekker solide!
Gefeliciteerd met deze stoere NA
De likes zijn voor vandaag op dus dan even een dankberichtje voor alle leuke reacties hier!!
Dat heb ik al ik heb al bijna 2 weken iedere dag om de pols