NA Mijn collectie is compleet!! (Voor nu...)

Hallo Mede HF-ers,

Na mijn laatste aankoop had in mijn beleving nog een aantal gaten in mijn collectie die ik graag gevuld zag. Het was met name een automaat met een chronograaf functie en een piloten horloge.

Dit heeft natuurlijk tot de welbekende zoektocht geleid maar ik kon niet vinden wat ik zocht. De automaten met een chronograaf die me aanspraken vielen allemaal ver buiten budget en het overgrote deel van de piloten horloges spraken me niet aan.

Totdat ik de Alpina Startimer Pilot (AL-725B4S6B) tegen kwam… ik was meteen verkocht… Dit horloge combineerde alles waar ik naar opzoek was. Een mooi en interessant vormgegeven automatisch piloten horloge met een chronograaf functie :partying_face: :partying_face:

De afgelopen trip naar Amerika was de uitgelezen kans om dit horloge voor een belachelijk goede prijs op de kop te tikken. Zo gezegd zo gedaan en toen ik mijn nieuwe aanwinst eindelijk in handen had kon ik mijn geluk niet op. Het is zoveel mooier dan op de foto’s van de verkopers… het gepolijste randje op de lugs en de gepolijste bezel afgezet tegen de geborstelde afwerking van de kast geven het geheel een hoogwaardige uitstraling. Dit samen met de sunburst op de subdails geeft daarnaast een mooi lichtspel wanneer het horloge op de pols beweegt.

Ik ben dus over the moon met deze nieuwe aanwinst en betracht mijn collectie nu ook als compleet. Natuurlijk zijn er nog grails maar met de aankoop van een nieuw huis waar nog veel in moet gebeuren zullen dat de komende jaren ook precies dat blijven, iets om over te dromen.

Hieronder een aantal foto’s van mijn nieuwe aanwinst:

101 likes

Gefeliciteerd met dit prachtige en stoere horloge! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie en stoere Alpina! Fijn dat je deze kon toevoegen voordat huis en renovatie gaten in het budget slaan. Draag 'm met plezier!

2 likes

Gefeliciteerd met de aanschaf! Een heel mooi horloge! :hugs::pray:t3:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk.

1 like

Toffe Alpina! Gefeliciteerd!

1 like

Heel gaaf, mooie grote pushers! De dial lijkt ook mooi van kleur te veranderen in het licht. Gefeliciteerd!

1 like

Klopt ja, in bepaald licht lijkt die heel donker blauw en in andere licht is het mat zwart

1 like

Gefeliciteerd! Alpina sowieso leuk, ze hadden op een gegeven moment ook een erg aardige twist op een gewone pilot. Veel plezier er mee.

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit.
Mooie kroon!!
Draag hem met fierheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ziet er goed uit hoor :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Dit doet mij ook maar eens naar Alpina kijken.
Fraai horloge, gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie Alpina! Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanschaf!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Veel draagplezier gewenst met deze prachtige aanwinst :+1:

1 like

Schitterend horloge van een leuk merk! Veel plezier ermee!

1 like

Prachtige Alpina !:heart_eyes::+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Alpina. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Alpina, veel draagplezier!!:watch:

1 like

Gefeliciteerd, heel mooi horloge :+1:

1 like