NA: Mijn droom horloge

Een prachtig horloge Arne, goed dat je bij jezelf bent gebleven. :+1: Veel plezier met je Tudor!

2 likes

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! :ok_hand::slightly_smiling_face:

2 likes

Top! Van harte!

1 like

Goeie en mooi keuze. Geniet van je Tudor.

Toch had ik niet verwacht dat een 17-jarige zou kiezen voor een zeer klassiek horloge. Er rust een volwassen ziel in je jonge lichaam.

1 like

Geniet van je nieuwe aankoop!

1 like

En dat is het enige dat telt! Mooi dat je al zo vroeg met deze hobby bezig bent. Gave aanwinst en gefeliciteerd :+1:t3:

1 like

Geniet ervan! Vet en een Tudor die je niet vaak ziet

1 like

Mooi horloge, met name de band is schitterend, gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Tudor! Dit is er eentje om met trots te dragen! :+1:

1 like

Ronduit een schitterend horloge, van harte gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst! :tada:

1 like

Van harte! Zeker een schitterende bezel.

1 like

Gaaf horloge hoor, staat je goed! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd!
Ik vind de blauwe sunburst erg fraai.
Maar als de keuze al gemaakt was vanwaar die eerdere post? Puur ter bevestiging?

Gefeliciteerd, heel veel geluk en draag plezier

1 like

Klasse, gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met je horloge, geniet er van.

Dat vind ik dan weer een wat rare reactie van die mensen. Als je het geld hebt, en je wilt een proper horloge kopen, wie ben ik dan om daar wat van te vinden?

Wat mij wel opviel tijdens het lezen van het andere topic is dat je roept niks van horloges te weten en amper wist dat Tudor bestond. Als liefhebber ben ik dan geneigd om te roepen dat je inderdaad beter een Seiko 5 kunt scoren terwijl je je wat breder oriënteert op de markt, teneinde de juiste beslissing te maken.

Maar die neiging is onzin. Als jij weet wat je mooi vindt, en je hebt het geld er voor liggen, dan moet je het gewoon doen. Als je er na een jaar of twee achter komt dat het horloge toch niet je smaak is, of dat er andere horloges zijn die je meer bekoren kun je altijd nog een ruiltje doen.

Mijn voorspelling is dat de Tudor een derde eigenaar krijgt, en dat je de 36mm varianten ontdekt. :slight_smile:

1 like

Allereerst gefeliciteerd met uw geweldige aankoop! Ik kon mezelf op die leeftijd niet voorstellen met zo’n geweldig horloge.
Ik denk dat je je onderzoek hebt gedaan en degene hebt gekocht die je wilde, nu is het tijd om ervan te genieten

1 like