NA: Mijn droom horloge

Na een eerder geplaatst topic op het forum: Advies horloge 17 jaar, was niet iedereen te spreken over de aankoop van een toch wat duurder horloge voor een (nu nog) 16 jarige. De andere wat goedkopere alternatieven van verscheidene horlogeforum leden heb ik dan ook in acht genomen. Echter was mijn keuze stiekem al gemaakt en geen van de andere alternatieven heeft me er van kunnen weerhouden de Tudor Royal te kiezen.

Vorige week kreeg ik de kans om mijn droomhorloge te reserveren voor een zeer aantrekkelijke prijs; het duurde dan ook niet lang voordat de knoop was doorgehakt!

Vandaag was het dan eindelijk zover! De dag dat ik samen met mijn vader anderhalf uur in de auto heb gezeten om het horloge op te halen: de Tudor Royal 41mm Day & Date! Dit horloge heb ik overgenomen van een horloge liefhebber die hem ook voor zijn eigen verjaardag had gekocht (bij schaap & citroen).
Niet iedereen is te spreken over het horloge maar in mijn ogen is hij echt helemaal perfect! Ik ben voornamelijk gecharmeerd door de fantastische band en bezel.

Ik hoop dan ook nog jaren van dit horloge te kunnen genieten en tot die tijd blijf ik lekker rond snuffelen op het forum :smile:

Hierbij natuurlijk ook nog een foto:

163 likes

Vet man!

2 likes

Staat je goed :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :+1:

1 like

Royaal!

1 like

Van harte! Geweldig horloge :ok_hand:

1 like

Van harte proficiat met je NA!
Wens je heel veel draagplezier!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd met deze aanwinst en draag hem met trots ! :grinning:

1 like

Arnoo, altijd doen wat je hartje je influistert! Horloges zijn toch een vorm van emotie!

Als het op een bepaalde plek jeukt, dan moet je daar krabben. :wink:

Gefeliciteerd met jouw Tudor en dat je voor datgene bent gegaan, waar je hart sneller van gaat kloppen.

Geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Goed gedaan hoor!!
Een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis.
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Je hebt je eigen pad gevolgd en nu in het bezit van een bijzondere Tudor :dizzy:

1 like

Goede keus, prachtig :+1:

1 like

Gefeliciteerd en wat goed van je dat je op jouw leeftijd je oor niet andermans mening laat hangen.
Ik vind het een mooie klok en verstandig dat je voor een occasion bent gegaan.

1 like

Volg je hart :grin: Goede keuze, want staat je goed. Gefeliciteerd met je NA. Tudor rules :muscle:t3:

1 like

Die Royal is prachtig, veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Goed gedaan :+1:
Jouw pols, jouw geld, jouw smaak.

1 like

Mooi man enjoy !

1 like

Lekker! :heart_eyes:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je aankoop!
Ik deel je mening volledig!

6 likes