Enkele dagen geleden liep ik lang de vitrine van mijn vaste juwelier en staarde de 41mm tudor monochrome me glanzend aan.
Hoewel ik al in het bezit ben van een BB54 kriebelde het toch nog steeds om deze aan de collectie toe te voegen.
Eventjes een rondje gewandeld in het stad om alles te laten bezinken want ik ben best een impulsieve koper maar uiteindelijk beslist hem niet mee te nemen.
Enkele dagen later bleef ik met het idee van een nieuw horloge in mijn hoofd rondlopen en besloot ik even binnen te springen voor een leuke babbel en om wat modellen te passen.
Toen kreeg ik opnieuw de BB58 coke bezel voorgeschoteld op de rubberen strap. Een mooi horloge maar enkele maanden geleden had ik de 3 link omgehad en deze was meer mijn ding.
Even later kwam de verkoopster terug met een 3 link, weer gepast en ik was op slag verkocht.
Helaas kon ik deze niet meenemen omdat deze van een andere klant was, maar ik stond wel als volgende persoon op de lijst.
Voorschotje gegeven en nu geduldig wachten omdat rolex en tudor 2 weken een stop hebben met kerst
In principe ging ik kijken voor een horloge op de geboorte van mn dochtertje te vieren ( ze is uitgerekend voor begin februari ) dus als het nog even duurt kan ik misschien de garantiekaart op de geboortedatum laten invullen.
Klopt, ik zou dit ook niet leuk vinden met mijn horloge. Vaak zie je ook nieuwe horloges waar de stickers al voor 90% los hangen of niet meer kleven door het vaak uitnemen en passen.