NA mijn early birthday cadeau

Enkele dagen geleden liep ik lang de vitrine van mijn vaste juwelier en staarde de 41mm tudor monochrome me glanzend aan.

Hoewel ik al in het bezit ben van een BB54 kriebelde het toch nog steeds om deze aan de collectie toe te voegen.

Eventjes een rondje gewandeld in het stad om alles te laten bezinken want ik ben best een impulsieve koper maar uiteindelijk beslist hem niet mee te nemen.

Enkele dagen later bleef ik met het idee van een nieuw horloge in mijn hoofd rondlopen en besloot ik even binnen te springen voor een leuke babbel en om wat modellen te passen.

Toen kreeg ik opnieuw de BB58 coke bezel voorgeschoteld op de rubberen strap. Een mooi horloge maar enkele maanden geleden had ik de 3 link omgehad en deze was meer mijn ding.

Even later kwam de verkoopster terug met een 3 link, weer gepast en ik was op slag verkocht.

Helaas kon ik deze niet meenemen omdat deze van een andere klant was, maar ik stond wel als volgende persoon op de lijst.

Voorschotje gegeven en nu geduldig wachten omdat rolex en tudor 2 weken een stop hebben met kerst

32 likes

Per ongeluk te vroeg afgedruk dus hier is deel 2 :laughing:

Hier wat foto’s van de nieuwe aankoop, hopelijk mag ik hem de komende weken afhalen :raised_hands:t3:

52 likes

Ff verplaatst want met vintage heeft deze tudor niet zoveel te maken.

Mooie pre-NA hoor.

3 likes

En dan nu alleen nog maar …

1 like

Helaas nog even maar het wachten is ook wel leuk, wetend dat je horloge eraan komt.

Ter plekke ook nog de witte speedmaster gepast, wat een prachtig horloge!

Ik weet al waar ik voor ga sparen in 2025

1 like

Mooi horloge, maar wachten is flauwekul :face_with_peeking_eye: 2025 kunnen ze de prijsverhoging weer doorvoeren :grimacing:

1 like

Hey horloge is aanbetaald dus de 2024 prijs blijft gelukkig

2 likes

Goed geregeld :blush:

Nog even wachten met genieten :slightly_smiling_face:

1 like

Nog even geduld dan :wink:

1 like

Hele mooie aankoop, jammer dat je nog even moet wachten. Heb je wel wat leuks om naar uit te kijken.

1 like

Dit vind ik dan altijd zo gaar van die juweliers. Nu zul jij als liefhebber er wel netjes mee omgaan, maar er komen altijd vingers/vuil/krasjes op.

Snap ook niet waarom de merken niet gewoon een shitload aan dummy horloges maken om te passen, zodat je ook gewoon elk model kan zien.

5 likes

Hele toffe NA. Jammer dat je nog even moet wachten, maar het geduld zal worden beloond

1 like

Mooie aankoop hoor!

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

In principe ging ik kijken voor een horloge op de geboorte van mn dochtertje te vieren ( ze is uitgerekend voor begin februari ) dus als het nog even duurt kan ik misschien de garantiekaart op de geboortedatum laten invullen.

1 like

Klopt, ik zou dit ook niet leuk vinden met mijn horloge. Vaak zie je ook nieuwe horloges waar de stickers al voor 90% los hangen of niet meer kleven door het vaak uitnemen en passen.

1 like

Dat wordt de mooiste NA volgend jaar dan :pray: :baby:

Voor nu gefeliciteerd met de prachtige Tudor, goede keuze!

1 like

Nog ruimte voor een puzzel? :innocent:

Mooie aankoop.
Alvast veel plezier gewenst met deze tijdgenoot!!

1 like